12.03.2025 / 11:52
StoryEditor

Seria roszad personalnych w sieci Kaufland. Dwie zmiany w polskim oddziale mają związek z kierunkiem ewolucji asortymentu

Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

W ostatnich miesiącach w Kaufland Polska mieliśmy od czynienia z kilkoma ważnymi zmianami na stanowiskach menedżerskich. Zmienił się prezes i dyrektor sprzedaży, ale z punktu widzenia strategii asortymentowej firmy najważniejsze wydaje się dołączenie do ekipy zarządzającej dwóch nowych osób.

To już ostatnie chwile na rejestrację na kongres Retail Trends 2025! Kliknij i zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przeds...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.10.2025 / 16:36
StoryEditor
Beskidzki Browar Pinta na mocnym gazie. Piwo warzone energią z natury
Bio LPG wykorzystywany jest przez Pintę m.in. do produkcji pary technologicznej, podgrzewania wody i utrzymywania czystości w browarze

Położony w sercu Beskidów Browar Pinta pokazuje, że pasja do rzemiosła może iść w parze z odpowiedzialnością za środowisko. Od 2011 roku marka inspiruje polską kulturę piwną, a dziś stawia kolejny krok w stronę zrównoważonego rozwoju – korzysta z bio LPG od Gaspol, odnawialnego paliwa, które napędza cały proces warzenia.

Bio LPG wykorzystywany jest przez Pintę m.in. do produkcji pary technologicznej, podgrzewania wody i utrzymywania czystości w browarze. Jak podkreśla współzałożyciel Grzegorz Zw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:06
StoryEditor
Rozwój rynku marek własnych w Polsce. Trendy które napędzają zmiany private label
Na zdj. produkt marki własnej Dino (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Rynek marek własnych (private label) w Polsce przechodzi istotną metamorfozę i w ostatnich latach zyskują na znaczeniu, czy ten trend się utrzyma. O tym i wielu innych problemach związanych z rynkiem private label będą dyskutować uczestnicy targów Future Private Label Expo 2025, które odbędą się w dniach 22-23 października w Kielcach.

Wartość segmentu marek własnych w kategorii produktów szybkozbywalnych (FMCG) osiągnęła już poziom około 63 mld zł (przy wartości całego rynku FMCG ok. 271 mld zł) - według rapo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 16:41