05.04.2023 / 16:49
StoryEditor

Grupa Maxima notuje duży wzrost przychodów w Polsce. Na innych rynkach poszło słabiej

Sklep sieci Stokrotka (Stokrotka)
Grupa Maxima odnotowała w 2022 r. wzrost przychodów o 14,9 proc. w porównaniu z rokiem poprzednim. W Polsce sieć Stokrotka wygenerowała sprzedaż o 28,3 proc. wyższą niż rok wcześniej. To kolejny, czwarty rok wzrostów z rzędu. W Krajach Bałtyckich sprzedaż rosła poniżej inflacji, a rentowność spadła.

Grupa Maxima zarządza siecią Maxima w Krajach Bałtyckich, Stokrotka w Polsce i T-Market w Bułgarii, a także e-sklepem Barbora, działającym w Litwie, Łotwie, Estonii i Polsce....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 14:49
StoryEditor
InPost przejmie pełną kontrolę nad brytyjską spółką Menzies? Pozwoliła mu odnieść sukces na Wyspach
InPost (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Według dziennikarzy telewizji Sky News InPost zamierza przejąć pozostałe 70 proc. udziałów w brytyjskim operatorze logistycznym Menezis. To firma, która pozwoliła mu dynamicznie rozwinąć się na tamtejszym rynku.

InPost w lipcu ubiegłego roku kupił 30 proc. akcji brytyjskiej firmy. Dzięki temu zyskał własną infrastrukturę magazynową i sieć logistyczną, co spowodowało, że mógł samodzielni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2024 / 13:33
StoryEditor
Unilever zwiększa sprzedaż w Europie dzięki trendom na TikToku i stawia na self-care konsumenta
Sprzątanie domu coraz częściej postrzegane jest jako sposób na relaks/Fot. Unilever 

Rynek produktów home care przechodzi w Europie rewolucję dzięki oczekiwaniom najmłodszych konsumentów i… trendom na TikToku. Zmiana nawyków i potrzeb konsumentów stała się faktem. Teraz nie chodzi już tylko o zabijanie zarazków i usuwanie plam, ale coraz częściej też o self-care konsumenta.

Sposób, w jaki ludzie postrzegają czynności związane ze sprzątaniem domu i praniem, ulega zasadniczej zmianie. Nawyki konsumentów, szczególnie tych najmłodszych, ulegają zmianie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59