22.05.2023 / 17:03
StoryEditor

Mirosław Wawryszczuk, Stokrotka: Inwestujemy w nowe rozwiązania

Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu sieci Stokrotka (fot. mat. pras.)
Inwestujemy w nowe rozwiązania zapewniające klientom możliwość tańszych zakupów. Z sukcesem wprowadziliśmy na rynek aplikację mobilną Nasza Stokrotka, która ma już ponad 1,5 miliona użytkowników. Konsekwentnie zwiększamy także udział marek własnych w naszej ofercie – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Mirosław Wawryszczuk, członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu w sieci Stokrotka.

W Polsce działa już ponad 900 sklepów Stokrotka. Sieć prowadzi obecnie działania standaryzacyjne, m.in. w zakresie asortymentu i wyglądu sklepów. Zmiany dotyczą zarówno ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2024 / 16:46
StoryEditor
Walka z marnowaniem wychodzi poza sklepy spożywcze. Too Good To Go łączy siły z Obi i ratuje rośliny
Współpraca miedzy Too Good To Go i Obi pokazuje, ze walka z marnowaniem może też objąć sklepy z branży DIY i produkty takie jak rośliny (fot. Shuterrstock)

Ponad 2 tys. roślin uratowanych przed utylizacją w ciągu czterech tygodni. Taki efekt przyniósł projekt prowadzony przez firmę To Good To Go oraz sieć marketów budowlanych Obi.

Firma To Good To Go, której misją jest walka z marnowaniem żywności, zaczyna rozszerzać ją na inne produkty, a tym samym rodzaje punktów sprzedaży, które mogą wejść z nią we wsp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 19:22
StoryEditor
Rozwój sieci stacji MOL Polska wchodzi w nową fazę. To już nie tylko rebranding i modernizacje punktów po Lotosie
Stacja sieci MOL Białystok

MOL Polska powiększa sieć stacji w Polsce. W tym tygodniu w Białymstoku oddano do użytku zupełnie nową stację paliw w barwach MOL. Nowa placówka, należąca do lokalnego partnera franczyzowego sieci, to kolejna stacja franczyzowa działająca w Polsce pod szyldem MOL.

Oddana właśnie do użytku stacja MOL w Białymstoku oferuje pełen wybór paliw pod markami EVO oraz – w wersjach premium – EVO Plus. W budynku stacji działa dobrze wyposażony sklep...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2024 05:31