20.09.2021 / 09:28
StoryEditor

Stokrotka goni Lidla. Ma już 760 sklepów i szuka okazji do przejęć placówek konkurentów

Na zdj. pierwsza Stokrotka Express w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Stokrotka uruchomiła pięć nowych sklepów, dzięki czemu przekroczyła liczbę 760 placówek zlokalizowanych w Polsce. W skali całego 2021 r. plany Stokrotki zakładają otwarcie 100 sklepów. Ponadto na jesieni detalista wypuści aplikację zakupową dedykowaną klientom.

760 to także liczba sklepów oficjalnie deklarowana przez Lidl Polska. Wiadomo, że niemiecka sieć ma o kilka placówek więcej, jednak nie zmienia to faktu, że niebawem Lidl zostan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.07.2025 / 08:52
StoryEditor
TOP 10 wiadomości tygodnia: Kaufland, Dino, Biedronka, E.Leclerc, Frisco, InPost, zwolnienia w handlu
Oto co działo się w ostatnich dniach w handlu (fot. wiadomoscihandlowe.pl; mat. prasowe; Piotr Waniorek; Shutterstock)

Zmiana szefa Kaufland Polska, nowy typ maszyn paczkowych od InPostu, pożar magazynu dużej, polskiej sieci sklepów oraz optymistyczne prognozy dla rynku FMCG w naszym kraju. Choć zaczęły się wakacje, to ciekawych informacji w ostatnich dniach nie brakowało - a my zebraliśmy najważniejsze z nich dla Was w jednym miejscu.

1. Kolejna zmiana szefa Kauflandu w Polsce. Martin Piterak pokieruje siecią

Martin Piterak będzie nowym szefem sieci Kaufland w Polsce. Zastąpi na stanowisku Stefana Hoppe, kt...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 11:51
StoryEditor
Zmiany w Sokołowie! Łukasz Kaszuba zastąpi Cezarego Jasińskiego na funkcji dyrektora marketingu
Łukasz Kaszuba, dyrektor marketingu Sokołów S.A.

Wraz z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG. Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.

Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania, które zdobył pracując dla wielu międzynarodowych firm. Na początku kariery związany był z należąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. lipiec 2025 23:01