02.09.2021 / 18:26
StoryEditor

Stokrotka zmniejszy negatywny wpływ na środowisko. Sieć wprowadza ekologiczne torby na owoce i warzywa

Torba wielokrotnego użytku ze Stokrotki (Stokrotka)
Stokrotka wprowadza torebki wielokrotnego użytku na owoce i warzywa. Sieć współpracuje z dostawcami w celu zmniejszenia ilości folii i papieru używanych do produkcji opakowań.

Nowe torby na zakupy oferowane przez Stokrotkę są całkowiciewykonane z poliestru i nadają się w 100% do przetworzenia.Można je praćwielokrotnie, dzięki czemu można ich używać be...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.08.2025 / 10:52
StoryEditor
Oto Gang Biedroniaków! Biedronka wprowadza na rynek nową serię maskotek
Gang Biedroniaków (fot. Biedronka)

Już od poniedziałku 25 sierpnia w Biedronce dostępne są maskotki z nowego Gangu Biedroniaków. To już dziesiąta edycja kampanii, w której klienci mogą sięgać po maskotki sieci dyskontowej.

Biedronka chwali się, że to najliczniejszy gang w historii, bo liczy aż 19 bohaterów. To już dziesiąta, jubileuszowa edycja tej akcji lojalnościowej. Dodatkowo w tym roku obniżo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.08.2025 / 16:36
StoryEditor
Wygrać w Rossmanii! Rossmann rozwija trend gamifikacji zakupów – sieć nie chce być jedynie miejscem zakupów, ale także wspólnej zabawy i interakcji
Rossmann uruchomił grę mobilną Rossmania w aplikacji Rossmann PL. Sieć stawia na młodych klientów drogerii i coraz mocniej łączy zakupy z rozrywką

Rossmann uruchomił grę mobilną Rossmania w aplikacji Rossmann PL. Sieć stawia na młodych klientów drogerii i coraz mocniej łączy zakupy z rozrywką. Jaką rolę gamifikacja zakupów pełni w strategii budowania lojalności i angażowania nowych grup klientów?

Rossmann PL – aplikacja z grą dla młodych

Rossmann nie zwalnia tempa w komunikacji z młodymi klientami. Do dropów i pinów stworzonych wspólnie z Natalią Kopiszką dołącza te...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. wrzesień 2025 23:31