26.07.2023 / 15:12
StoryEditor

Uwaga na chipsy marki własnej sieci Rossmann! GIS ostrzega, że mogą stanowić zagrożenie dla zdrowia

Rossmann wycofuje ze sprzedaży chipsy warzywne marki własnej enerBIO, których spożywanie może być wg. GIS szkodliwe dla zdrowia (fot. Shutterstock)
Ostrzeżenie wydane 25 lipca przez GIS dotyczy chipsów warzywnych enerBIO, dostępnych w drogeriach stacjonarnych i sklepie internetowym Rossmann. W produkcie tym stwierdzono wysoki poziom niebezpiecznej substancji.

W trakcie badań przeprowadzonych przez Państwową Inspekcję Sanitarną w chipsach warzywnych marki enerBIO (numer partii: E 108 086387; data minimalnej trwałości: 18.11.2023) stwier...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.09.2025 / 14:12
StoryEditor
Sieć Intersport z gigantyczną stratą. Opóźnienia dostaw i niesprzyjająca pogoda uderzyły w sprzedaż spółki
Sieć Intersport podjęła działania zmierzające do poprawy rentowności. Spółka zdecydowała się na eliminację nierentownych sklepów i skoncentrowanie rozwoju na lokalizacjach z największym potencjałem handlowym.

Spółka Intersport Polska S.A., zarządzająca siecią sklepów z artykułami sportowymi i turystycznymi zakończyła rok obrotowy 2024/2025 ze stratą netto wynoszącą 49,96 mln zł. Spółka wskazuje, że na gorszy wynik finansowy wpłynęły przede wszystkim opóźnienia w dostawach produktów na sezon jesienno-zimowy, wyjątkowo niekorzystna pogoda w styczniu i lutym oraz zmniejszona liczba sklepów stacjonarnych. Pomimo trudności widoczny jest jednak wzrost w sprzedaży internetowej oraz działania modernizacyjne, które mają przygotować firmę do odbicia w kolejnych latach.

Intersport: Strata netto i niższe przychody ze sprzedaży

Na dzień 31 marca 2025 roku aktywa i pasywa Intersport Polska wyniosły ponad 165,7 mln zł, jednak spółka zakończyła ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.09.2025 / 10:00
StoryEditor
Tak zmienia się sprzedaż słodyczy w Polsce. Oto najnowsze dane
(fot. Shutterstock)

Słodycze to bardzo szeroki, różnorodny, a co więcej też innowacyjny i rozwijający się rynek. Zaliczamy do nich uwielbianą przez wszystkich czekoladę, praliny, przeróżne ciastka, batony, biszkopty, rogaliki, słodkie wafelki, również gumy czy lizaki. Jednym słowem – wszystko to, po co mamy ochotę sięgnąć do porannej kawy. Jednak ze względu na zmieniające się trendy konsumentów i popularyzowany zdrowy tryb życia, pojawia się wiele produktów w znacznie odchudzonej, zdrowszej, bardziej naturalnej wersji. Analiza CMR pokazuje, jak zmienia się rynek słodyczy w Polsce.

Analizując lokalizację sprzedaży w pierwszym półroczu 2025 widzimy dużą koncentrację przypadającą na dyskonty, odpowiadające za niemal połowę wartości generowanej przez wszystki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 09:35