04.09.2019 / 15:32
StoryEditor

Poczta Polska rozszerza współpracę z firmą Avon 

(fot. Poczta Polska)
Firma Avon udostępniła Ambasadorkom Piękna możliwość odbioru zamówień w kolejnych punktach sieci click&collect Poczty Polskiej. Do tej pory przesyłki Avon można było zamówić do odbioru w placówkach pocztowych, na stacjach paliw Orlen i kioskach Ruchu. Teraz Ambasadorki mogą także wybrać jeden z prawie 5 800 sklepów Żabka.

Wśród głównych zalet usługi Odbiór w Punkcie klienci Poczty Polskiej cenią sobie bliskość lokalizacji, wysoką skuteczność doręczeń (przesyłki czekają na odbiór minimum 7 dni bez...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2024 / 14:55
StoryEditor
"Ostatni bastion" pada. H&M wprowadza w Polsce kasy samoobsługowe... i nie tylko [NASZ NEWS]
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kasa samoobsługowa w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kasa samoobsługowa w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Automat paczkowy w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)fot. Wiadomoscihandlowe.pl
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Kasy samoobsługowe w sklepie sieci H&M (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Po sklepach spożywczych i marketach budowlanych przyszedł czas na sprzedawców odzieży. Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, sieć H&M rozpoczęła na naszym rynku wdrażanie kas samoobsługowych w sklepach. To element szerszego remodelingu, w ramach którego na sali sprzedaży pojawiają się także automaty paczkowe.

Pod względem skali wdrożeń kas samoobsługowych, Polska to ewenement na skalę światową. Sklepy w ostatnich latach inwestowały w urządzenia samoobsługowe na potęgę, uznając to...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2024 / 08:01
StoryEditor
Paweł Stolecki, Biedronka: To nasi konkurenci rozpętali wojnę cenową
Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)

- My nie zmieniliśmy nic w naszej działalności, od lat dbamy o najniższe ceny i najlepsze promocje, natomiast rzeczywiście w ostatnich czasach konkurencja zaczęła się zachowywać inaczej, mocniej eksponować swoje promocje i komunikować niższą cenę. Można więc powiedzieć, że to konkurencja rozpętała tę wojnę cenową, a my tylko konsekwentnie robimy swoje - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny sieci Biedronka, członek zarządu Jeronimo Martins Polska.

W tym roku detal w Polsce czekają, jak się wydaje, spore wyzwania. Inflacja kosztowa nie ustępuje, natomiast inflacja cen detalicznych będzie istotnie niższa i nie zrek...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 07:20