09.10.2020 / 09:37
StoryEditor

Ruch SA stracił w 2019 r. blisko połowę przychodów. Spółka wciąż notuje straty, ale znacząco mniejsze

Kiosk Ruch (mat. prasowe)
W 2019 r. spółka Ruch SA odnotowała przychody netto ze sprzedaży w wysokości ok. 694,8 mln zł. To o 44 proc. mniej niż rok wcześniej, gdy wyniosły one ok. 1239,7 mln zł. Ponieważ jednak jednocześnie o 49,9 proc. spadły koszty sprzedaży, sieci udało się zmniejszyć stratę z działalności operacyjnej z ok. 77 mln zł w 2018 r. do ok. 53,6 mln zł w 2019 r.

„Przyczyną tak wysokiego spadku sprzedaży i kosztu sprzedaży była umowa zawarta z PKN Orlen, zgodnie z którą spółka odprzedała w styczniu 2019 r. do PKN Orlen wszystkie wyroby t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.02.2025 / 13:50
StoryEditor
EUROCASH WYDA 40 MLN ZŁ NA ROZWÓJ SIECI MOJE SKLEPY. Nowa strategia jest krokiem milowym w rozwoju naszych sieci partnerskich - uważa Dominik Kasperek z Eurocash Sieci Partnerskie
Sklep Groszek w brandingu ”Moje Sklepy”

Parasolowa marka “Moje Sklepy”, w skład której wchodzą sieci ABC, Groszek i Euro Sklep ma zostać doinwestowana kwotą 40 mln zł. Pieniądze pójdą na remont 4 tys. sklepów, rozwój narzędzi cyfrowych oraz promocję.

Grupa Eurocash zapewnia, że działania wspierające handel niezależny są ważnym elementem strategii biznesowej, którą firma realizuje. - W naszej orbicie mamy zarówno właścicieli ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.02.2025 / 09:06
StoryEditor
Biedronka vs Lidl i inni... Słowaccy politycy kłócą się gdzie są niższe ceny w Polsce czy na Słowacji. Dowodem paragon z Biedronki
Baner Biedronki na Słowacji (fot. Sebastian Rennack)

Choć Biedronka jeszcze oficjalnie nie zadebiutowała na Słowacji, zagościła już na czołówkach tamtejszych mediów. Wszystko przez to, że w kraju trwa ożywiona dyskusja o cenach żywności, a politycy i media chętnie porównują je do tych w Polsce.

O sprawie pisze portal gazeta.pl. Wszystko zaczęło się, że niedawno minister rolnictwa Richard Takacz z rządzącej partii Smer nagrał film, na którym spaceruje po jednym ze słowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. luty 2025 03:08