22.01.2022 / 09:41
StoryEditor

TOP10 wiadomości tygodnia: tarcza antyinflacyjna, Maxima Grupe, Chorten, Action, Dm drogerie markt, Grupa Muszkieterów

TOP 10 wiadomości tygodnia (wiadomoscihandlowe.pl/materiały prasowe)
Kolejny tydzień upłynął pod znakiem zmian w rządowej tarczy antyinflacyjnej wprowadzonych przez Senat. Jedną z nich jest to, że detaliści nie będą musieli umieszczać przy kasie informacji o obniżeniu przez rząd stawki VAT na żywność. Jednak Sejm może jeszcze tę poprawkę odrzucić. Niezależnie od tych (ewentualnych) zmian, sieci handlowe kontynuują plany rozwoju. Do debiutu w Polsce szykuje się niemiecka sieć Dm drogerie markt. 

1. Maxima Grupe realizuje projekt ujednolicania placówek w krajach bałtyckich.

Ambicje sięgają jednak dalej i zakładają zmiany na wszystkich pięciu rynkach, na których obecn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 14:28
StoryEditor

Jan Skowron nowym dyrektorem zarządzającym KiK w Polsce. Jak wyglądają plany rozbudowy sieci dyskontów?

Jan Skowron, nowy dyrektor zarządzający KiK Polska (fot. materiały prasowe)
Jan Skowron, związany ostatnio z Takko Fashion, a wcześniej m.in. z LPP i Dani Cler Milano, objął stanowisko dyrektora zarządzającego sieci sklepów KiK w Polsce. Menedżer zdradza plany dalszego umacniania pozycji KiK w Polsce i opowiada, w jakim miejscu dyskonter powinien znaleźć się za kilka lat.

Skowron dyrektorem zarządzającym KiK Polska został w lipcu br. Od grudnia 2020 r. związany był z Takko Fashion, gdzie pracował początkowo jako dyrektor sprzedaży w Polsce, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24.09.2023 / 08:11
StoryEditor

Carrefour negocjuje z dostawcami wskazując przykłady shrinkflacji. Czy taka kampania pojawi się w Polsce?

Hipermarket Carrefour (nito/Shutterstock.com)
W sklepach sieci handlowej Carrefour we Francji umieszczono ostrzeżenia na produktach, których opakowania zmniejszyły się o ostatnim czasie, a ich cena wzrosła. Czy kampania Carrefoura dotyczy tylko rynku francuskiego, czy może sieć ma zamiar rozpocząć batalię również na innych rynkach, np. w Polsce?

Carrefour przygotowuje się do negocjacji cenowych z największymi światowymi markami. Komunikaty w sklepach pojawiły się w połowie września, a rozmowy mają potrwać do 15 paździer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. wrzesień 2023 03:17