29.11.2022 / 09:15
StoryEditor

Już dzisiaj webinar „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”. Skorzystaj z wiedzy ekspertów branżowych!

Webinar (wiadomościhandlowe.pl)
Dlaczego edukacja na każdym etapie rozwoju zawodowego i życiowego jest ważna, co nam daje doszkalanie się i poszerzanie praktycznej wiedzy? Dlaczego warto podnosić swoje kompetencje w momencie prowadzenia własnej działalności? O roli przedsiębiorcy w procesie rozwoju kompetencji całego zespołu pracowników będziemy rozmawiać z gośćmi webinaru „Edukacja fundamentem rozwoju osób prowadzących własny biznes”. 

29 listopada spotkamy się z ekspertami, aby porozmawiać o kluczowych kompetencjach biznesowych, które są niezbędne w codziennej działalności gospodarczej.

Swoim doświadczeniem i wiedzą podzielą się:

•    Monika Ferreira, founding partner, strategic advisor, I'GS In Good Strategy;
•    Eryk Głodziński, prodziekan ds. ogólnych, Wydział Zarządzania Politechnika Warszawska;
•    Michał Klincewicz, dyrektor działu rozwoju franczyzobiorców.  

Prelegenci opowiedzą m.in. dlaczego rozwój kompetencji biznesowych jest aktualny szczególnie wówczas, gdy na rynku panuje niepewność gospodarcza, jakie możliwości mają przedsiębiorcy, którzy już działają w branży handlu detalicznego oraz ci, którzy dopiero rozważają otwarcie sklepu w branży spożywczej.

Myślisz o własnym biznesie? Zapisz się już dziś!

Głównym celem spotkania jest uświadomienie tego, że podniesienie kompetencji biznesowych daje przewagę konkurencyjną na rynku.

Uczestnicy webinaru dowiedzą się też, jak spółka Żabka zarządzająca nowoczesną siecią sklepów wspiera rozwój polskiej edukacji w kierunku przedsiębiorczości dając szansę na zdobycie przedsiębiorczych kompetencji osobom, które myślą w perspektywie o własnym biznesie. 

Spółka kształci aktywnie swoich aktualnych franczyzobiorców (oferuje szkolenia na etapie wdrożenia do sieci, sześciomiesięczny onboarding po rozpoczęciu współpracy, udostępnia platformę rozwojową pozwalającą na ciągłe podnoszenie kompetencji), kształci też potencjalnych franczyzobiorców (szczególnie osoby młode wchodzące na rynek pracy).

Start 29 listopada, godz. 10:30. Skorzystaj z formularza do rejestracji

Udział w webinarze jest bezpłatny!
 

25.07.2025 / 10:28
StoryEditor
Carrefour sprzedaje prawie 1200 sklepów! Zaskakująca jest firma, która zdecydowała się na ich przejęcie
Na zdj. sklep sieci Carrefour (fot. LCV/Shutterstock)

Sieć Carrefour zdecydowała się sprzedać swoje sklepy we Włoszech producentowi żywności NewPrinces Group. Ma to być element strategicznej rewizji portfolio i skupienia się na tych aktywnościach, które przynoszą detaliście największe zyski.

Włochy były problemem dla Carrefoura bo tamtejszy oddział miał problem z generowaniem zysków. W drugim kwartale tego roku miał nieco ponad miliard euro przychodu i wzrost LfL na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.07.2025 / 17:31
StoryEditor
Marki własne FMCG coraz istotniejsze! Wartość tego rynku w Polsce to już 63 mld zł
Go Bio - marka własna Biedronki (fot. materiały prasowe)

Przez długi czas produkty marek własnych oferowane przez sieci handlowe postrzegano jako tańszą, lecz gorszą alternatywę dla markowych towarów. Dziś jednak coraz więcej konsumentów przekonuje się do ich zakupu. Oto najnowsze dane na temat rynku private label FMCG w Polsce.

Jak wynika z raportu YouGov cytowanego przez "Rzeczpospolitą", w 2024 r. marki własne odpowiadały już za 23,2 proc. wydatków na produkty z segmentu FMCG - czyli żywność, kosme...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 02:47