14.05.2024 / 16:08
StoryEditor

Żabka czuje już wakacje. Sieć gotowa na uruchomienie ponad 140 sklepów sezonowych

Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)fot. Żabka Polska
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)fot. Żabka Polska
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)fot. Żabka Polska
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
Wakacyjne sklepy Żabka pojawią się przed sezonem i znikną wraz z końcem lata. Sieć uruchomiła część sklepów sezonowych jeszcze przed majówką. W sumie będzie ich ponad 140.

W tym roku Żabka Polska zaplanowała o 20 proc. więcej sklepów wakacyjnych niż w ubiegłym sezonie. Niektóre zaczęły działać podczas długiego weekendu majowego, ale większość ze 140 placówek rozpocznie pracę przed wakacjami.

Sezonowe sklepy Żabka nad morzem i nad jeziorami

Sezonowe Żabki pojawią się w ponad 20 nowych lokalizacjach. Głównie w miejscowościach nadmorskich takich jak m.in.: Dziwnów, Hel, Karwia, Łeba, Rowy i w cieszących się dużym zainteresowaniem turystów terenach rekreacyjnych m.in.: w woj. kujawsko-pomorskim w Koronowie nad rzeką Brdą, w sąsiedztwie Zalewu Koronowskiego czy w Pucku nad Zatoką Pucką.

image
Sklep sezonowy sieci Żabka (Żabka Polska)
FOTO: fot. Żabka Polska
Żabka przekonuje, że ulepsza rozwiązania stosowane w sklepach, dostosowuje i rozbudowuje ofertę asortymentową i usprawnia logistykę odpowiedzialną za dostawy towaru. W sezonowych Żabkach, podobnie jak w stałych sklepach, przewidziano strefę gastronomiczną z przekąskami na ciepło.

– Prowadzę tradycyjny sklep Żabka, jednak postanowiłam rozszerzyć swoją działalność o punkt sezonowy. Szukałam nowych wyzwań, ponieważ lubię, jak dużo się dzieje. W szczycie sezonu Żabki w miejscach turystycznych są zdecydowanie częściej odwiedzane przez klientów. Przekłada się to na większe przychody, ale wymaga również większego zaangażowania. Trzeba m.in. stale monitorować zamówienia i sprawdzać warunki atmosferyczne, ponieważ im ładniejsza pogoda tym większy ruch w moich sklepach – mówi Joanna Górska, franczyzobiorczyni sklepów Żabka w miejscowościach Goleniów, Łukęcin i Modrzewie.

W kontenerach i lokalach handlowych

Wśród wakacyjnych sklepów znajdzie się około 30 kontenerowych sklepów sezonowych i 116 stacjonarnych, ale działających sezonowo. Najwięcej Żabek w tym formacie pojawi się w miejscowościach nad Bałtykiem – m.in. po 11 sklepów w Łebie i 9 sklepów w Mielnie. Placówki sezonowe działać będą także nad jeziorami czy w miejscowościach położonych nad zalewami.

Pierwsze modułowe sklepy sezonowe Żabki powstały w 2016 roku nad morzem – w Międzywodziu i Międzyzdrojach. Z sezonowych na całoroczne przekształciło się w tym czasie 21 placówek. Działają one m.in. w Charzykowach, Dziwnówku, Mielnie, Niechorzu czy Rewalu i Jastrzębiej Górze.

23.04.2025 / 12:06
StoryEditor
Eurocash inwestuje w marki własne. Grupa wprowadza do oferty nowy brand

Grupa Eurocash zapowiada, że w 2025 r. będzie intensywnie rozwijać marki własne. Ich portfolio już powiększyło się o nowy brand, który Eurocash określa “najsłodszym” w swoim portfolio.

Grupa Eurocash postanowiła rozbudować ofertę marek własnych, wprowadzając do niej nowy brand zarezerwowany dla kategorii słodyczy i słodkich przekąsek. Nowa marka własna w portf...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.04.2025 / 17:58
StoryEditor
Czy Polacy chcą zakazu reklam piwa bezalkoholowego? Wyniki badania nie pozostawiają złudzeń
Czy Polacy chcą zakazu reklam piwa bezalkoholowego? Wyniki badania nie pozostawiają złudzeń (fot. Shutterstock)

Połowa Polaków chciałaby zakazu reklamy dla obu wariantów. Wnioski z najnowszego badania IBRiS rzucają nowe światło na społeczne postrzeganie napojów "0 proc.". Dlaczego konsumenci są coraz bardziej nieufni wobec tych produktów?

Z badania Instytutu Badań Rynkowych i Społecznych IBRiS wynika, że polskim konsumentom często zdarza się pomylić piwo bezalkoholowe z jego alkoholowym odpowiednikiem. Co trzec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. kwiecień 2025 17:15