19.09.2019 / 09:53
StoryEditor

Żabka na KAiN: Chcemy, żeby klient kupował u nas kilka razy dziennie

Jerzy Roguski, dyrektor handlowy Żabki podczas Kongresu Alkohole i Napoje 2019 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Jerzy Roguski, dyrektor handlowy spółki Żabka Polska, powiedział w trakcie Kongresu Alkohole i Napoje 2019, że największa w Polsce sieć sklepów convenience liczy na to, że klient będzie w niej robił zakupy kilka razy dziennie.

Jak oznajmił, remodeling Żabki, połączony z szerokimi zmianami w asortymencie, miał na celu między innymi udzielenie odpowiedzi na potrzeby klienta żyjącego coraz szybciej, będą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2024 / 13:11
StoryEditor
Nowi dyrektorzy w Grupie InPost. Kto pokieruje firmą na dwóch kluczowych rynkach?
Laurent Bendavid i Neil Kusche, nowi CEO w Grupie InPost, odpowiedzialni za dalszą ekspansję we Francji i Wielkiej Brytanii (fot materiały prasowe)
Rafał Brzoska, nie ukrywa, że jego celem jest przyspieszenie zagranicznej ekspansji InPostu. Te plany mają pomóc ziścić nowi dyrektorzy zarządzający, którzy obejmą stanowisko CEO na kluczowych rynkach, czyli brytyjskim i francuskim.

Wielka Brytania i Francja – to kraje, na których koncentrują się obecnie plany dotyczące ekspansji Grupy InPost w Europie. Dyrektorem zarządzającym InPostu na pierwszym z tych r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.05.2024 / 09:13
StoryEditor
Walmart z największą inwestycją w private label od 20 lat. Chce się przypodobać młodszym konsumentom
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)fot. Mat. Prasowe
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - nowa marka własna sieci Walmart (fot. mat. prasowe)
Bettergoods - tak nazywa się nowa marka własna największego detalisty świata, czyli amerykańskiej sieci Walmart. Do jesieni pod tym brandem sprzedawanych będzie nawet 300 produktów z rozmaitych kategorii spożywczych.

Walmart twierdzi, że to jej największa inwestycja w rozbudowę portfolio private label od 20 lat. Z logo Bettergoods wylądują na półkach sklepowych takie produkty, jak m.in. m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. maj 2024 23:08