19.12.2016 / 10:46
StoryEditor

Żabka operatorem spożywczym Dekady Brodnica

Żabka uzupełni grono najemców w brodnickiej Dekadzie (fot. materiały prasowe)
Galeria handlowa Dekada Brodnica ma nowego najemcę. Została nim sieć Żabka, która wynajęła lokal o powierzchni 95 mkw. w obiekcie, którego powierzchnia komercyjna wynosi 1,6 tys. mkw.

– Żabka doskonale uzupełni ofertę obiektu w Brodnicy. To centrum handlowo-komunikacyjne, w którym powierzchnia komercyjna połączona  została z dworcem autobusowym, dlatego tak w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 09:50
StoryEditor
Grupa Schwarz celem cyberataków. Drastyczny wzrost liczby zdarzeń
W 2023 roku niemieckie firmy w wyniku cyberataków poniosły straty na poziomie 206 mld euro. W 2024 roku szkody te mogą wzrosnąć jeszcze o ok. 30 proc.

Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland, odnotowała w ostatnich kilkunastu miesiącach ogromny wzrost liczby cyberataków. Ich ilość zwiększyła się z 3,5 tys. do 350 tys. dziennie – potwierdził Gerd Chrzanowski, prezes Grupy. Prezes zdradził też, że opracowywana i wdrażana jest platforma AI dla sklepów, która pozwoli zredukować kolejki do kas.

Jak wyjaśnił w rozmowie z dziennikiem "Süddeutsche Zeitung" Gerd Chrzanowski, liczba ataków zaczęła gwałtownie wzrastać od czasu wybuchu wojny w Ukrainie – obecnie jest to na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2024 / 22:39
StoryEditor
Rossmann mocno wchodzi w żywność. Nowy rynek daje sieci ogromny potencjał rozwoju, ale drogeria ryzykuje dużą presję cenową i utratę marż

Rossmann w październiku postawił na akcje rabatowe i mocne promowanie swoich artykułów spożywczych. Celem takiej strategii niemieckiej sieci drogerii jest wzmocnienie swojej marki w tym właśnie sektorze.

Ekspert ds. handlu, profesor dr Martin Fassnacht, ocenia strategię Rossmanna jako „rozsądną oraz perspektywiczną”. Dzięki takiemu podejściu znana sieć drogerii może stać się kon...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58