25.09.2023 / 12:05
StoryEditor

Żabka zapowiada nowe formaty sklepów. Co szykuje lider rynku convenience?

Grupa Żabka zapowiada, że już wkrótce na rynku zadebiutują nowe formaty sklepów, które wzbogacą portfolio sieci (fot. Łukasz Rawa)
Grupa Żabka zapowiada, że już wkrótce na rynku zadebiutują nowe formaty sklepów, które wzbogacą portfolio sieci. Operator stawia na transformację organizacji w duchu modern convenience. Jak dowiedziały się nieoficjalnie wiadomoscihandlowe.pl jednym z nowych formatów będzie Żabka Drive.

Oficjalnie o swoich planach Grupa Żabka poinformuje rynek 5 października podczas jubileuszowego Media Day (z okazji 25-lecia działalności). Jednak już teraz wiemy, że jednym w k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 18:03
StoryEditor
Jak Polacy planowali świąteczne wydatki? Ilu było gotowych zadłużyć się, byle w Wielkanoc móc "jeść, pić i popuszczać pasa"? [BADANIE]
Przed świętami w sklepach jest sporo drożej niż przed rokiem (fot. UCE Group)

Jak wynika z badania "Wielkanocny portfel/wydatki Polaków" przeprowadzonego na zlecenie B2 Impact, 43 proc. respondentów stara się oszczędzać na święta, choć dopuszcza pewne ustępstwa. Co piąty trzyma się sztywnego budżetu, a 13 proc. otwarcie deklaruje, że nie zamierza się ograniczać – bo święta to dla nich czas wyjątkowy, kiedy można sobie pozwolić na więcej. Dla nich Wielkanoc to czas, który zasługuje na wyjątkową oprawę – nawet jeśli oznacza to dodatkowe obciążenie finansowe.

Sposób planowania wydatków wielkanocnych różni się w zależności od płci, wieku i miejsca zamieszkania. Kobiety częściej niż mężczyźni planują ścisły budżet (22 proc. wobec 18 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 13:41
StoryEditor
Co się dzieje? Polacy piją coraz mniej wódki i wina? To był naprawdę fatalny miesiąc w małych sklepach
Marzec 2025 r. był dla małych sklepów znacznie gorszy niż analogiczny miesiąc roku poprzedniego (fot. Shutterstock)

Wartość sprzedaży w sklepach małoformatowych była w marcu br. o 0,4% niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej. Liczba transakcji spadła jeszcze bardziej, bo o niemal 6% – informuje Polska Izba Handlu, powołując się na dane CMR. Te wyniki to w dużej mierze wina kalendarza.

Spadki sprzedaży w sklepach małoformatowych o powierzchni do 300 mkw. są przede wszystkim efektem późniejszej Wielkanocy. W 2024 r. Niedziela Wielkanocna wypadała w ostatni dzie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 04:49