05.08.2024 / 16:10
StoryEditor

Biedronka na Słowacji ma dyrektora marketingu. Kim jest Miroslav Verner?

Miroslav Verner, dyrektor marketingu słowackiej Biedronki (źródło: LI)

Miroslav Verner został powołany na stanowisko dyrektora marketingu przez firmę Jeronimo Martins. Jego zadaniem jest stworzenie strategii marketingowej sieci Biedronka na Słowacji i zbudowanie od podstaw działu marketingu. Biedronka właśnie rozpoczyna ekspansję na rynku naszego południowego sąsiada.

„Każdy dzień to nowy początek, nowa szansa na pokonanie wyzwań, stworzenie nowej przyszłości i podążanie dalej. Z radością dzielę się z Wami informacją, że rozpocząłem moją nową...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.07.2025 / 12:33
StoryEditor
6 fascynujących wizji rozwoju handlu detalicznego w następnej dekadzie. "Rewolucja technologiczna, jaka zdarza się raz na stulecie"! [RAPORT BAIN]
(źródło: Shutterstock)

Współczesny handel zmienia się w tempie wcześniej niespotykanym. Sztuczna inteligencja i automatyzacja są wykorzystywane we wszystkich segmentach operacji biznesowych, rośnie zróżnicowanie konkurencyjne, pojawiają się nowe rynki i kanały sprzedaży, ale też nowe możliwości rozwoju działalności "pozahandlowej". Jak będzie zmieniał się handel w najbliższej dekadzie? Na to pytanie próbują odpowiedzieć eksperci Bain & Company w raporcie "Przyszłość handlu, sześć trendów, które mogą ukształtować następną dekadę".

Sprzedawcy detaliczni są dziś zalewani wyzwaniami operacyjnymi. Jednak radząc sobie z turbulencjami taryfowymi i innymi pilnymi problemami, nie mogą pozwolić sobie na utratę z o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 16:35
StoryEditor
Rynek produktów wysokoproteinowych rośnie w siłę. "Białko stało się kluczowym składnikiem" [EKSPERT]
Białkowa rewolucja w handlu – jak produkty high-protein zmieniają rynek spożywczy (fot. materiały prasowe)

Rosnąca świadomość zdrowotna Polaków przekłada się na dynamiczny rozwój jednej z najważniejszych kategorii spożywczych ostatnich lat. Produkty wysokobiałkowe szturmem zdobywają półki sklepowe, a ich obecność zauważalna jest już nie tylko wśród sportowców. Dlaczego konsumenci tak chętnie sięgają po białko i jakie zmiany zachodzą w poszczególnych segmentach rynku?

Z tego artykułu dowiesz się:

Co napędza rynek produktów wysokobiałkowych?

Białkowe roślinne alternatywy

Przyszłość codziennej diety?

W ostatnich latach kategoria...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. lipiec 2025 00:26