11.12.2023 / 11:49
StoryEditor

Hochland będzie miał nowego szefa sprzedaży. To człowiek z Lotte Wedel

2 stycznia 2024 r. stanowisko dyrektora sprzedaży Hochland Polska obejmie Tomasz Podolski (fot. LinkedIn)
Z początkiem nowego roku stanowisko dyrektora sprzedaży w Hochland Polska obejmie Tomasz Podolski. Menedżer ma duże doświadczenie w branży FMCG, które zdobywał w takich firmach jak Lotte Wedel, Unilever, Danone czy Lorenz Bahlsen Snack-World.

Tomasz Podolski trafi do Hochland Polska po czterech latach pracy w Lotte Wedel, gdzie był najpierw menedżerem ds. handlu nowoczesnego, a potem krajowym menadżerem sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 13:28
StoryEditor
Czy "subskrypcja" na alkohol jest legalna? Jest stanowisko rządu w tej sprawie
Czy sprzedaż alkoholu w modelu ”subskrybcyjnym” zostanie zakazana? (fot. Łukasz Rawa)

Nowatorska forma sprzedaży alkoholu w modelu "subskrypcyjnym" wzbudza liczne pytania dotyczące bezpieczeństwa zdrowotnego oraz zgodności z obowiązującym prawem. Codzienne odbieranie piwa w ramach wykupionego pakietu może nieść ryzyko dla konsumentów i wymaga precyzyjnych działań kontrolnych. Jakie stanowisko zajmują polskie władze i czy szykują się zmiany legislacyjne?

W Polsce pojawiła się oferta sprzedaży alkoholu, która przypomina model "subskrypcyjny" – klienci kupują pakiet umożliwiający codzienne odbieranie piwa przez określony czas. Cho...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.06.2025 / 11:56
StoryEditor
H&M rozwija Sellpy w Polsce. Dzięki nowej usłudze grupa ma szansę na zdobycie kolejnych udziałów w rynku
Sellpy i H&M wspierają modę cyrkularną (mat. prasowe)

Sellpy, internetowa platforma second-hand należąca do Grupy H&M, rozszerza swoją działalność lokalną w Polsce, ułatwiając sprzedaż używanej odzieży, akcesoriów i artykułów lifestylowych. Nowe centrum dystrybucji ma usprawnić logistykę i obsługę kupujących i sprzedających.

Platforma Sellpy uruchomiła lokalną usługę zakupową w Polsce w 2021 roku. Obecnie rozszerza swoją działalność, wprowadzając nową usługę sprzedaży, która umożliwi łatwe przekazyw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 22:25