10.08.2023 / 11:44
StoryEditor

Intermarche ma nowego dyrektora działu marek własnych. Wcześniej pracował w Biedronce, Lidlu i Polomarkecie

Bogdan Gałuszka, dyrektor działu marek własnych w Intermarche (fot. mat. prasowe)
Z początkiem czerwca 2023 r. Bogdan Gałuszka objął stanowisko dyrektora działu marek własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Gałuszka to specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego.

Intermarché ma obecnie w swoim portfolio blisko 1500 produktów marki własnej, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 09:34
StoryEditor
Polacy płacą więcej niż Niemcy za te same produkty w tych samych sklepach. Co na to UOKiK?
Jakie jest stanowisko UOKiK w sprawie różnicy cen? (fot. Shutterstock)

Porównanie cen tych samych produktów w sklepach Lidla, Kauflandu i Rossmanna w Polsce i Niemczech oburzyło posłów i opinię publiczną. Choć Polacy zarabiają ponad dwa razy mniej niż Niemcy, często płacą więcej za te same towary. Czy polski konsument jest klientem drugiej kategorii?

W marcu 2025 roku posłowie Jarosław Sachajko i Anna Gembicka zwrócili uwagę na rażące różnice cenowe pomiędzy polskim a niemieckim rynkiem w ramach tych samych sieci handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 19:38
StoryEditor
To niesamowite! W sklepach Action 2/3 wszystkich produktów kosztuje mniej niż 10 zł. Sieć dyskontów podbija Polskę

Sieć dyskontów przemysłowych Action planuje otwarcie drugiego sklepu Suwałkach i Łomży, a czwartego w Białymstoku. Tak mocna ekspansja na północy i wschodzie kraju jest możliwa dzięki otwarciu nowego centrum logistycznego pod Warszawą.

Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Firma otwiera swoje kolejne sklepy w województwie podlaskim. Już wkrótce ruszy drugi sklep w Suwałkach i w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 13:48