10.08.2023 / 11:44
StoryEditor

Intermarche ma nowego dyrektora działu marek własnych. Wcześniej pracował w Biedronce, Lidlu i Polomarkecie

Bogdan Gałuszka, dyrektor działu marek własnych w Intermarche (fot. mat. prasowe)
Z początkiem czerwca 2023 r. Bogdan Gałuszka objął stanowisko dyrektora działu marek własnych w Intermarché. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii sieci w zakresie private labels. Gałuszka to specjalista z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży handlu detalicznego.

Intermarché ma obecnie w swoim portfolio blisko 1500 produktów marki własnej, występujących prawie we wszystkich kategoriach – od artykułów spożywczych, przez kosmetyki, środki...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.10.2025 / 11:59
StoryEditor
DJ AI. Muzyka w sklepach coraz częściej generowana przez sztuczną inteligencję
Przerzucenie się na muzykę generowaną przez AI może dać detalisttom duże oszczędności zwłaszcza przed świętemi (fot. Shutterstock)

Sieci handlowe coraz śmielej sięgają po muzykę generowaną przez sztuczną inteligencję. Jest ona tańsza, ponieważ zwalnia detalistów z płacenia tantiem, ale to nie jedyny atut tego rozwiązania. Wiemy, jakie sieci już puszczają klientom utworzy tworzone przez AI.

Należąca do Grupy Muszkieterów sieć Brico (w Polsce działająca jako Bricomarche) jest jedną z tych, które już teraz puszczają w swoich belgijskich sklepach muzykę generow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.10.2025 / 10:37
StoryEditor
Kto naprawdę decyduje o trasie i zarobkach kurierów? Wolt ujawnia działanie swoich algorytmów
Jak działa algorytm Wolt? Firma ujawnia kto naprawdę decyduje o trasie i zarobkach kurierów (fot. Shutterstock)

Decyzje związane z zamówieniami jedzenia w aplikacjach odbywają się w ułamku sekundy, jednak stoją za nimi złożone procesy przetwarzania danych. W najnowszym raporcie Algorithm Transparency Report 2025 Wolt przedstawia, jak jego systemy wpływają na zarobki kurierów, funkcjonowanie restauracji i komfort użytkowników aplikacji.

W 2024 roku partnerzy współpracujący z platformą wygenerowali ponad 5 miliardów euro sprzedaży, a 38 proc. restauracji pozyskało dzięki temu także nowych klientów w swoich lokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. październik 2025 06:49