17.01.2020 / 20:40
StoryEditor

Maksymilian Braniecki w zarządzie Lidl Stiftung & Co. KG

Maksymilian Braniecki, członkiem zarządu Lidl Stiftung & Co. KG (LIdl Polska)
Maksymilian Braniecki  dotychczasowy prezes zarządu Lidl Polska dołączył do zarządu Lidl Stiftung & Co. KG. Już od stycznia 2020 r. odpowiada za sklepy Lidla w siedmiu państwach – w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech, Słowenii, Rumunii i Bułgarii.

- Serdecznie dziękuję każdemu z pracowników Lidl Polska za codzienny wysiłek i zaangażowanie w pracę, które przekładają się na sukces naszej firmy. Cieszę się, że będę reprezent...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 71% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.11.2024 / 11:05
StoryEditor
Rynek wina w Polsce: Mimo niedawnych niewielkich spadków można się spodziewać stopniowego wzrostu konsumpcji [KOMENTARZ]
Rynek wina w Polsce będzie stopniowo rósł (fot. Shutterstock)

Wielu detalistów koncentruje się na kategoriach piwa i wódki, które generują wyższą sprzedaż, zapominają jednak o rentowności, która w przypadku wina jest znacząco wyższa. Aby sprzedaż rosła, ważny jest profesjonalizm pracowników sklepów – przekonuje Ewa Krzuś-Wiśniewska, prezes zarządu, TIM.

Ewa Krzuś-Wiśniewska, prezes spółki TIM, jednego z największych dystrybutorów wina na rynku polskim, zapewnia, że firma pracuje z wszystkimi formatami, począwszy od dyskontów, s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.12.2024 / 11:48
StoryEditor
Produkt stworzony przy pomocy AI? Konsumenci chcą informacji na opakowaniu
AI (fot. Hitesh Choudhary)

Z badania firmy SurveyGoo wynika, że większość konsumentów w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych chce, aby na etykietach produktów spożywczych pojawiała się informacja czy zostały one stworzone przy użyciu sztucznej inteligencji.

Około 83 proc. konsumentów uważa, że ​​na etykietach powinna pojawić się informacja o wykorzystaniu AI. Ponad połowa – 55 proc. – opowiedziała się „zdecydowanie” za takim rozwią...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2024 17:36