25.09.2023 / 22:31
StoryEditor

Sławomir Czarnecki prezesem Grupy Muszkieterów w Polsce! Znamy skład nowego zarządu grupy. Zmiany są zaskakujące

Sławomir Czarnecki, prezes zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce
Sławomir Czarnecki objął stery Grupy Muszkieterów jako prezes zarządu ITM Polska, zastępując tym samym Davida de Bosschère’a. Czarneckiego będzie wspierał zupełnie nowy zarząd firmy. Jak wygląda jego skład?

Nowe otwarcie w Grupie Muszkieterów

Nowy prezes Grupy Muszkieterów jest właścicielem sklepu Bricomarché w Świeciu i posiada wieloletnie doświadczenie w handlu, a także wewnętr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.11.2023 / 13:13
StoryEditor
Aldi ruszyło z nową kampanią. Uczy konsumentów niemarnowania żywności
Sklep sieci dyskontowej Aldi w Łodzi (Tomasz Warszewski/Shutterstock.com)
Aldi uczy konsumentów kupujących w sklepach, jak w racjonalny sposób zarządzać zapasami. Sieć zaplanowała kampanię na terenie dyskontów, na stronie www i w mediach społecznościowych.

Sieć dyskontów spożywczych Aldi zaplanowała akcję informacyjną, w ramach której przypomina swoim klientom zasady niemarnowania żywności. Firma wydała m.in. ulotkę w której promu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01.12.2023 / 11:03
StoryEditor
Obowiązek informowania o grzywnach UOKiK oraz karny zakaz reklamy dla handlowych gigantów, to niektóre pomysły polskich przedsiębiorców na ratowanie handlu tradycyjnego
Polscy kupcy są gotowi rywalizować z gigantami detalu spożywczego na sprawiedliwych warunkach (fot. Shutterstock)
Polski handel niezależny od lat ugina się pod presją wielkich sieci handlowych, które krok po kroku przejmują kolejne udziały w rynku spożywczym. Właściciele pojedynczych sklepów czy lokalnych sieci handlowych przekonują, że kontynuacja tego trendu może mieć katastrofalne skutki dla konsumentów, społeczności lokalnych, przedsiębiorców i całej gospodarki. Podejmują różne działania, by poprawić swoją konkurencyjność, ale potrzebują realnego wsparcia i ochrony ze strony państwa. Czego oczekują polscy detaliści?

Polscy właściciele sklepów spożywczych starają się zainteresować rządzących problemami małych i średnich firm z branży handlowej i wskazują działania, które mogłyby ułatwić im k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. grudzień 2023 02:00