03.01.2019 / 14:16
StoryEditor

Służby skarbowe przechwyciły podróbki o wartości 50 mln zł

(Źródło: KAS)
Rekordowe zatrzymanie towarów podrabianych. Funkcjonariusze Mazowieckiego Urzędu Celno-Skarbowego w Warszawie zlikwidowali kanał przerzutu oraz magazyny składowania fałszywych wyrobów perfumeryjnych i podrobionej odzieży, oznaczonej logo znanych światowych marek. Wartość zajętego towaru wynosi ponad 50 mln zł.

W ramach współpracy i wymiany danych między mazowiecką Służbą Celno-Skarbową i CBŚP, funkcjonariusze Izby Administracji Skarbowej w Warszawie uzyskali informację o możliwości wp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2024 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Biedronka, Kaufland, E.Leclerc, GK Specjał, trendy w handlu, logistyce i branży spożywczej
(collage)
Dzisiejsze podsumowanie tygodnia rozpoczynamy od wywiadu z Pawłem Stoleckim dyrektorem operacyjnym sieci Biedronka. Pokazujemy nową strategię E.Leclerca, przyglądamy się ekspansji sieci Kaufland oraz kolejnej akwizycji GK Specjał. Odnotowaliśmy też apetyt właściciela Grupy Żabka na przejęcie firmy DB Schenker. Zestaw uzupełniają ciekawe analizy dotyczące strategii sieci handlowych, innowacji w branży spożywczej oraz rynku KEP.

1. Jak zmieniają się sklepy sieci Biedronka? Wywiad z Pawłem Stoleckim, członkiem zarządu Jeronimo Martins Polska

- Chcemy, żeby klienci mieli przekonanie, że mogą dokonać...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2024 / 13:47
StoryEditor
Szymon Poliński, prezes FC Kopernik: Myślimy szerzej o rynku i budujemy kompleksowy świąteczno-piernikowy świat
Odpowiada mi praca w firmie, która przypomina dużą manufakturę - mówi w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Poliński, prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik (fot. materiały prasowe)
Moim celem jest stworzenie czegoś w rodzaju kultury piernikowo-świątecznej, do której zaliczał się będzie nie tylko sam piernik, ale też produkty związane z piernikiem – zapowiada w wywiadzie udzielonym portalowi wiadomoscihandlowe.pl Szymon Poliński. Prezes Fabryki Cukierniczej Kopernik podaje przykłady kategorii, do których te produkty mogą należeć oraz wylicza niestandardowe nowości, które już trafiły do sprzedaży, w tym np. peeling do ciała stworzony w kooperacji z TZMO. Szymon Poliński mówi też o tym, jak jego firma zamierza zawalczyć o względy młodych konsumentów, ale też o walce, do której włączać się nie zamierza.

Jak pan, jako osoba z doświadczeniem w obszarze produkcji, zapatruje się na możliwości dalszego obniżania jej kosztów. Czy firmy z branży FMCG mają jeszcze w tym zakresie jakieś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. czerwiec 2024 12:21