17.11.2019 / 10:21
StoryEditor

Urszula Matej-Bil została nowym dyrektorem ds. PR i komunikacji w EPP

(mat. prasowe)
Z początkiem listopada Urszula Matej-Bil objęła stanowisko dyrektora ds. PR i komunikacji w spółce EPP, która jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Wcześniej Urszula była związana z OneMulti, gdzie od marca 2018 r. pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej.

Menedżerka ma ponad 12-letnie doświadczenie w koordynacji strategicznych działań komunikacyjnych obejmujących m.in. komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, content...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.07.2025 / 08:58
StoryEditor
Carrefour pokazał wyniki po drugim kwartale. W Polsce LfL pod kreską, ale spadek nieco wyhamował
Carrefour w Warszawie (fot. Carrefour Polska)

Grupa Carrefour miała w drugim kwartale tego roku w Polsce przychody na poziomie 592 mln euro. To wzrost względem zeszłego roku, ale całe pierwsze półrocze sieć kończy na minusie.

Wspomniane 592 mln euro to wzrost odpowiednio o 3,5 proc., biorąc pod uwagę aktualne kursy wymiany walut i 2,6 proc przy kursach stałych. Carrefour w Polsce zanotował w Q2 spa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 11:42
StoryEditor
Handel w czerwcu nie zachwycił dynamiką. GUS podał najnowsze dane o sprzedaży detalicznej
Z danych GUS wynika, że sprzedaż żywności, napojów i wyrobów tytoniowych była w czerwcu tego roku niższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej, a także niższa niż w maju br. (fot. Shutterstock)

Sprzedaż detaliczna w cenach stałych w czerwcu 2025 r. była o 2,2 proc. wyższa niż przed rokiem (dla porównania w czerwcu 2024 r. w stosunku do czerwca 2023 r. jej wzrost wyniósł 4,4 proc.) - podał GUS. Z kolei w porównaniu z majem 2025 r. zanotowano spadek sprzedaży detalicznej o 1,8 proc. Jak radziła sobie żywność i napoje?

Z sygnalnych danych GUS wynika, że dynamika sprzedaży detalicznej w czerwcu 2025 r. była o 2,2 proc. wyższa w porównaniu z analogicznym miesiącem poprzedniego roku.

Ekono...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 05:42