04.09.2017 / 13:08
StoryEditor

Alibaba rozwija sieć sklepów stacjonarnych z żywnością Hema - fotogaleria

Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema w Szanghaju (mat. prasowe)
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Wszystkie zakupy robione są za pośrednictwem aplikacji moblinej (mat. prasowe)
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Ryby i owoce morza to kluczowa kategoria dla Chińczyków - homara wyłowił Daniel Zhang, CEO Alibaby (mat. prasowe)
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema w Szanghaju (kadr z filmu promocyjnego )
Supermarket Hema to koncept opracowany przez chińskiego giganta online, firmę Alibaba. Stanowi przykład „Nowego Detalu”, w którym zakupy online i offline połączone są płynnie w jedno doświadczenie zakupowe. Rozwijany od dwóch lat format wykorzystuje technologie informatyczne do połączenia świata cyfrowego z realnym.

Zakupy w supermarkecie Hema rozpoczyna się od pobrania aplikacji mobilnej, która łączy się z kontem użytkownika na portalu Taobao lub Alipay – kto nie ma konta, może je w kilka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2024 / 18:23
StoryEditor
Wkrótce wygasa kadencja Rzecznika MŚP. Pojawiła się pierwsza, nieoficjalna lista nazwisk jego potencjalnego następcy
Adam Abramowicz, rzecznik MŚP (fot. mat. prasowe)
Kadencja Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców – od sześciu lat jest nim nominat rządu PIS Adam Abramowicz – wygasa w połowie czerwca. Następcę wskaże premier Donald Tusk. Na krążącej w przestrzeni medialnej liście kandydatów znajdują się dwa nazwiska.

Adam Abramowicz, pierwszy Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców, który dla objęcia tego stanowiska zrezygnował z mandatu do Sejmu, pełni swój urząd przez 6-letnią kaden...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2024 / 15:49
StoryEditor
Ikea startuje z zupełnie nowym formatem. Do studia planowania dodaje część handlową
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)fot. Ikea
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Studio planowania i zamówień Ikea w Centrum Handlowym Forum w Gliwicach (Ikea)
Klienci centrów handlowych widząc mały lokal sieci Ikea, w którym można zlecić zaprojektowanie kuchni lub szaf nie będą już dziwić się, że nie można nic tam kupić "od ręki". Sieć meblowa postanowiła rozszerzyć ofertę takich lokali o najpopularniejsze produkty, a pierwsze studio planowania i zamówień Ikea wraz z częścią sklepową otwarto w Gliwicach.

Ikea do tej pory mocno dzieliła sklepy oraz studia planowania i zamówień. Te pierwsze, działające już wyłącznie w formacie hipermarketu, to dwupiętrowe sklepy z pełną ofertą sie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. kwiecień 2024 20:01