17.09.2018 / 15:54
StoryEditor

Amic Markety zastąpią sklepy Carrefoura na stacjach Lukoil. Carrefour: Będziemy rozwijać się na stacjach paliw

Sklep Amic Market na stacji paliw Lukoil (materiały prasowe/facebook)
Firma Amic Polska, nowy właściciel sieci stacji Lukoil rozpoczął kilka tygodni temu rebranding sklepów i samych stacji. Jednocześnie firma zakończyła współpracę z siecią Carrefour, z którą poprzedni właściciel sieci stacji współpracował od jesieni 2012 r.

Firma Amic, która przejęła (w lutym 2016 r.) sieć 116 stacji paliw od firmy Lukoil, zdecydowała się na rebranding swoich stacji, a co za tym idzie na wypróbowanie własnego konce...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 09:57
StoryEditor
Too Good To Go i Goodspeed dokonują rewolucji na rynku cateringu dietetycznego. Pierwsza taka inicjatywa na świecie
Box Too Good To Go - tak nazywa się nowa usługa zaoferowana przez platformę (fot. Too Good To Go)

Too Good To Go, największy na świecie marketplace nadwyżek żywności, nawiązała strategiczną współpracę z firmą Goodspeed z rynku logistyki dla branży cateringu dietetycznego w Polsce. Partnerstwo umożliwi producentom zagospodarowanie nadwyżki żywności i dotarcie z ofertą do największej w Polsce, 4,5-milionowej społeczności użytkowników. Polska jest pierwszym rynkiem, w którym Too Good To Go testuje zamawianie posiłków cateringowych z dostawą pod drzwi.

Polska przoduje w Europie pod względem popularności cateringu dietetycznego. W 2024 roku wartość rynku w tym sektorze przekroczyła 3,5 miliarda złotych, a według prognoz w ciągu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka stworzyła "czerwonego" burgera wspólnie ze znanym producentem keczupu. O kogo chodzi?
Ketchup Burger od Żabki i Heinz Kraft (fot. Jonathan Kennedy)

Żabka i Heinz połączyły siły i stworzyły nowy produkt pod nazwą Ketchup Burger. Produkt dostępny jest od 30 lipca w całej Polsce, wyłącznie w sieci convenience.

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, to propozycja dla prawdziwych fanów keczupu – z soczystą wołowiną, serem, karmelizowaną cebulą, chrupiącym bekonem i ogórkiem kiszonym, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 22:40