11.09.2017 / 16:46
StoryEditor

Auchan wchodzi w Polsce w model click&collect. Ruszyły testy odbioru e-zakupów w sklepie

Auchan umożliwia już w Polsce zakupy w modelu click&collect (fot. materiały prasowe)
Sieć Auchan rozpoczęła w Polsce testy sprzedaży zakupów przez internet w modelu click&collect - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Na ten moment klienci sieci odbierać mogą e-zakupy tylko w jednym miejscu, ale już w najbliższych tygodniach usługa powinna zostać wdrożona w kolejnych punktach.

Osoby korzystające z Auchan Direct (sklep internetowy Auchan) odbierać mogą swoje zamówione przez internet zakupy w placówce Simply Market zlokalizowanej w Warszawie przy ul. An...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 14:54
StoryEditor
E-commerce to nie hipermarket! Sklepy internetowe przerażone planami polskiego rządu dotyczącymi rozszerzenia podatku handlowego
Sprzedawcy internetowi zapłacą dodatkowy podatek? (fot. Shutterstock)

Izba Gospodarki Elektronicznej wysłała pismo do premiera Donalda Tuska, w którym protestuje przeciwko planom rozszerzenia podatku od sprzedaży detalicznej (tzw. podatku handlowego) na podmioty z kanału e-commerce. Jak przekazała e-Izba, w jej ocenie "działanie to jest kolejną próbą ograniczania konkurencyjności polskich i europejskich podmiotów branży e-commerce w stosunku do podmiotów pozaunijnych, w tym zwłaszcza azjatyckich".

Przypomnijmy, że o planach Ministerstwa Finansów informowaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl już w poniedziałek 9 czerwca. Jak przekazaliśmy nieoficjalnie, podatek han...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 18:24
StoryEditor
Orlen Paczka łączy siły z Orlen Vitay. Czy właśnie tak Orlen chce podwoić liczbę użytkowników?
Na czym polega integracja Orlen Paczki z Vitay? (fot. materiały prasowe)

Na rynku usług logistycznych trwa intensywna walka o lojalność klientów. Orlen Paczka wchodzi w nową fazę współpracy z programem Vitay, oferując użytkownikom punkty za odbiór przesyłek. Co stoi za tą decyzją i jak ma wpłynąć na rynek e-commerce?

Z początkiem czerwca Orlen Paczka ogłosiła zacieśnienie współpracy z programem lojalnościowym Vitay. W ramach wspólnej akcji, klienci, którzy odbiorą przesyłkę w jednym z ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 20:22