14.12.2018 / 12:54
StoryEditor

Carrefour wprowadza do sklepów convenience mini kasy samoobsługowe

Carrefour wprowadza mini kasy samoobsługowe do franczyzowych sklepów convenience (fot. materiały prasowe, Carrefour)
Sieć Carrefour wprowadziła do swoich franczyzowych sklepów convenience Carrefour Express w Warszawie i Gdańsku mini kasy samoobsługowe. Testy rozwiązania zakończyły się pozytywnie, dlatego na początku przyszłego roku kasy zostaną wprowadzone do kolejnych 20 lokalizacji.

Prototyp mini kasy samoobsługowej został zaprezentowany w ubiegłym roku na Targach Carrefour, a następnie przetestowany w wybranych sklepach convenience. Wyniki testów prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 17:19
StoryEditor
Wyciek danych z 9 tys. polskich sklepów internetowych. Co wykradli hakerzy?
Wyciek danych z tysięcy polskich sklepów internetowych. Atak hakerski na sky-shop.pl (fot. Shutterstock)

Tysiące polskich sklepów internetowych mogły ucierpieć w wyniku poważnego ataku hakerskiego na popularną platformę e-commerce sky-shop.pl. Włamywacze uzyskali dostęp do danych klientów, a sprawa może dotyczyć nawet 9 tys. sklepów. Jak doszło do naruszenia i jakie informacje mogły trafić w niepowołane ręce?

Operator platformy sky-shop.pl, z której korzystają tysiące sprzedawców internetowych w Polsce, poinformował o udanym ataku hakerskim. Incydent dotknął sklepy oparte na tym opro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.11.2025 / 19:41
StoryEditor
Carrefour rzuca wyzwanie Żabce i rozwija projekt z Tchibo. Kto ma lepszą kawę?
Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Carrefour Polska inwestuje w rozwój segmentu food-to-go, rozszerzając strategiczną współpracę z Tchibo Coffee Service Polska. Dzięki temu klienci wybranych hipermarketów Carrefour w Polsce mogą napić się świeżo parzonej kawy Tchibo przygotowywanej na miejscu.

Rozszerzone partnerstwo obejmuje montaż kącików kawowych Tchibo w 40 hipermarketach Carrefour, które działają w ramach stref „Bistro Smacznie”. To przestrzenie typu convenience ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. listopad 2025 10:02