25.05.2018 / 13:55
StoryEditor

Intermarche chce stworzyć sklep tylko dla seniorów

(fot. Konrad Kaszuba)
Grupa Intermarche pracuje we Francji nad stworzeniem sklepu dedykowanego seniorom. Co ciekawe, do współpracy przy procesie projektowym zaprosili grupę starszych mieszkańców z francuskiego miasta Flers.

Sklep miałby wystartować w jednym z lokalnych centrów handlowych. Jak zadeklarowali przedstawiciele sieci, jego oferta ma być jak najbardziej dopasowana do potrzeb seniorów. Stą...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
21.09.2023 / 14:50
StoryEditor

Lulu Group inwestuje w Polsce! Potężna sieć hipermarketów z Bliskiego Wschodu chce się rozwijać we współpracy z polskimi dostawcami żywności

Yusuff Ali M.A, prezes i dyrektor zarządzający Lulu Group International (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Lulu Group International, jedna z największych i najszybciej rozwijających się firm handlowych na świecie, otworzy w Polsce swoje pierwsze centrum logistyczne w Europie Środkowo-Wschodniej. Nowa inwestycja jest realizowana dzięki wsparciu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu.

Centrum logistyczne Lulu Group w Polsce będzie pełnić kluczową rolę w rozwoju biznesu Lulu Group International na terenie regionu Europy środkowej i wschodniej. Nowa inwestycja ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 15:36
StoryEditor

PepsiCo, Nestle, Kompania Piwowarska, Lotte Wedel i H&M wśród założycieli Polskiej Organizacji Reklamodawców

Reklamodawcy będą mieli nową organizację reprezentującą ich interesy (fot. Shutterstock)
Polska Organizacja Reklamodawców to nowy związek pracodawców, który ma dbać o interesy grupy wskazanej w nazwie tego podmiotu. Prezesem POR została Anna Dzięrzedzka z PepsiCo, a dyrektor zarządzającą organizacji będzie Elżbieta Gorajewska, dawniej związana z Nielsenem. We władzach POR znalazło się wielu przedstawicieli branży spożywczej/FMCG, a także osoby z branży handlowej.

Łączny budżet reklamy, za który odpowiadają członkowie założyciele Polskiej Organizacji Reklamodawców, w samym tylko 2022 r. wyniósł ponad miliard złotych. POR deklaruj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 13:30