24.10.2017 / 13:43
StoryEditor

Pierwszy sklep Moje Auchan w Polsce już działa. Sieć weszła w format convenience [FOTOGALERIA]

Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Na zdj. pierwszy sklep convenience Moje Auchan w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Na zdj. pierwszy sklep convenience Moje Auchan w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Na zdj. pierwszy sklep convenience Moje Auchan w Polsce (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Pierwszy sklep Moje Auchan działa już w Warszawie (fot. wiadomoscihandlowe.pl/PJ)
Szyld Moje Auchan zadebiutował w październiku w Polsce. Potwierdziły się tym samym wcześniejsze informacje portalu wiadomoscihandlowe.pl - przypomnijmy, że pisaliśmy, iż pierwszy sklep o tej nazwie zacznie działać w naszym kraju na jesieni.

Testowa placówka Moje Auchan znajduje się na północy Warszawy. Nie jest to nowy sklep - wcześniej na budynku wisiał inny szyld należący do Grupy Auchan, a mianowicie Simply Mark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 10:35
StoryEditor
Vollmart otwiera 10. dyskont. "Dopracowaliśmy strategię, model i zespół" [ZOBACZ ZDJĘCIA]
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)Vollmart
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)Vollmart
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)Vollmart
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)Vollmart
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)
Vollmart w Białej Podlaskiej (fot. Vollmart)

Polska sieć dyskontów Vollmart uruchomiła w czwartek swój dziesiąty sklep. Placówka ruszyła w Białej Podlaskiej. - To nie jest nasze ostatnie słowo w tym roku! - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Carlos Oliveira, dyrektor generalny Vollmartu.

- Jesteśmy niezwykle dumni, że dzisiaj otworzyliśmy nasz 10. sklep w Polsce - jest to dla nas symboliczny, kolejny krok w kierunku rozwoju sieci Vollmart. Pracowaliśmy kilka ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 17:09
StoryEditor
Wydatki polskich rodziców pod presją kosztów i czasu [BADANIE]
Polscy rodzice pod presją kosztów wyprawki szkolnej (fot. Envato Elements)

Rosnące ceny, ograniczony budżet i brak czasu – to główne problemy, z jakimi mierzą się polscy rodzice kompletując szkolną wyprawkę. Badanie IQS pokazuje, że zakupy szkolne stają się coraz większym wyzwaniem finansowym i organizacyjnym. Jakie produkty pochłaniają największą część budżetu i czym kierują się rodzice przy wyborze artykułów dla swoich dzieci?

Z danych wynika, że prawie połowa mam w Polsce uważa rosnące koszty za największy problem przy kompletowaniu szkolnej wyprawki. Co trzecia mama przewiduje, że wyda na ten cel od...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. sierpień 2025 05:50