21.03.2017 / 15:25
StoryEditor

Remont ulicy blokuje drogę do sklepu. Co robić?!

Po zamknięciu drogi do sklepu trzeba zacząć od oznaczenia alternatywnej drogi dla klientów (fot. Wikimedia Commons/T.Sienicki, na lic. CC BY-SA 3.0)
Naprawa dróg i związane z nią objazdy potrafią być poważnym zagrożeniem dla rentowności sklepów. Ciąć koszty, dostosować się do nowego profilu klientów czy może korzystając z okazji, jednak zamknąć w tym czasie biznes i zrobić remont?

Gdy jest modernizowany ciąg komunikacyjny, przy którym działa sklep, zazwyczaj są gorsze obroty, bo jest mniej klientów, którzy z logistycznych względów wolą robić zakupy gdzieś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.09.2025 / 13:21
StoryEditor
Gastronomia sezonowa z rekordowym długiem. Branża pod presją kosztów i złej pogody
Gastronomia sezonowa z rekordowym długiem (fot. Shutterstock)

Sezonowa gastronomia w Polsce zmaga się z rosnącym zadłużeniem, które na koniec sierpnia wyniosło już 436,4 mln zł. To o 123 mln zł więcej niż dwa lata temu. Chłodne lato, zmiany preferencji konsumentów i rosnące koszty prowadzenia działalności pogłębiają problemy firm działających w tej branży. Jak wygląda kondycja restauracji, barów, browarów i producentów lodów w 2025 roku?

Według danych Krajowego Rejestru Długów zaległości firm z branży sezonowej gastronomii – obejmującej restauracje, bary, kawiarnie, food-trucki oraz producentów piwa, napojów i l...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 12:42
StoryEditor
Tomasz Suligowski, OK Operator Kaucyjny: Producenci rozważają przesunięcie wejścia do systemu ze względu na wysokie koszty
Tomasz Suligowski, OK Operator Kaucyjny (fot. Wh)

Szef operatora systemu kaucyjnego mówi o technologicznych przygotowaniach do wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce. Mówi również o tym, jak operator, za którym stoi właściciel Lidla i Kauflandu, korzysta z doświadczeń kaucyjnych na innych rynkach.

Zobacz rozmowę z Tomaszem Suligowskim:

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 10% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 15:27