30.08.2019 / 06:58
StoryEditor

Sieć Dino może mieć do 2028 r. nawet 3600 sklepów. Czy Biedronka i Delikatesy Centrum wytrzymają to tempo?

(Dino Polska)
Piotr Bogusz, analityk Domu Maklerskiego Mbanku prognozuje, że spółka Dino Polska będzie w latach 2019-2023 otwierać średnio 266 sklepów rocznie, wcześniejsze prognozy zakładały średnią na poziomie 243 placówek. Zdaniem analityka na koniec 2028 r. na polskim rynku może działać nawet 3614 sklepów Dino.

To imponujący wynik Dino, w sytuacji gdy główni konkurenci, czyli Biedronka i należące do Grupy Eurocash Delikatesy Centrum mają kolejno ponad 2900 i ponad 1500 sklepów. Niezwy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 12:16
StoryEditor
Eurocash wprowadza innowacyjną markę własną dedykowaną młodym dorosłym. Okazuje się, że kategoria young adult, to nie tylko filmy i książki, ale też wina!
Faktoria Win z Grupy Eurocash wprowadza do sprzedaży linię wina Grape talk z myślą o młodych dorosłych

Faktoria Win z Grupy Eurocash wprowadza do sprzedaży linię produktów Grape talk. To zupełnie nowa marka własna z kategorii win, stworzona z myślą o młodych dorosłych, którzy szukają w winie luzu, koloru i dobrej energii.

Marka Grape talk od Faktorii Win

Lekka i odważna identyfikacja wizualna marki Grape talk "przyciąga wzrok i łamie schematy, a oferta wychodzi naprzeciw różnym stylom i okaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.06.2025 / 19:38
StoryEditor
To niesamowite! W sklepach Action 2/3 wszystkich produktów kosztuje mniej niż 10 zł. Sieć dyskontów podbija Polskę

Sieć dyskontów przemysłowych Action planuje otwarcie drugiego sklepu Suwałkach i Łomży, a czwartego w Białymstoku. Tak mocna ekspansja na północy i wschodzie kraju jest możliwa dzięki otwarciu nowego centrum logistycznego pod Warszawą.

Action, sieć dyskontów niespożywczych, kontynuuje ekspansję w Polsce. Firma otwiera swoje kolejne sklepy w województwie podlaskim. Już wkrótce ruszy drugi sklep w Suwałkach i w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 21:47