30.05.2017 / 14:33
StoryEditor

Sieć Żabka chce otwierać sklepy convenience w galeriach handlowych

Sklep sieci Żabka w Poznaniu (materiały własne)
Firma Żabka Polska, do której należą sieci Żabka i Freshmarket rusza na podbój galerii handlowych, chce także mocniej zaistnieć w biurowcach i budynkach publicznych o dużym natężeniu ruchu.

Sklepy sieci działają już m.in. w Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy, Galerii Avenida w Poznaniu, na dworcu Głównym PKP we Wrocławiu czy w Oxford Tower w Warszawie. W II połowie cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.09.2024 / 13:39
StoryEditor
Krew, pot, błoto i handel. Renata Naglik przeplata zarządzanie Spółdzielnią Brenna bieganiem runmageddonów

Renata Naglik prezesem Spółdzielni Brenna została, bo... miała za dużo wolnego czasu. Za jej rządów liczba sklepów zwiększyła się trzykrotnie, a biznes nadal dynamicznie się rozwija. Przy sobie często ma bransoletkę z napisem „Siła i charakter”. Od lat wykuwa te cechy w błocie i lodowatej wodzie.

Na jednym z wyjazdów służbowych poznałam człowieka, który startował w runmageddonach. Przekonywał, że to fajna zabawa. Kilka miesięcy później w Brennej odbywała się podobna impr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.09.2024 / 17:10
StoryEditor
Kuehne+Nagel otwiera największe centrum logistyczne w historii dla marki Adidas
Centrum dystrybucyjne Adidas w Mantova (fot. materiały prasowe)

Kuehne+Nagel, jeden z wiodących globalnych dostawców usług logistycznych, otworzył swoje największe centrum dystrybucyjne w historii dla marki Adidas. Zlokalizowany w Mantovie, na północy Włoch, obiekt o powierzchni 130 tys. m kw. będzie obsługiwać 19 krajów Europy Południowej i Wschodniej, zapewniając wsparcie logistyczne dla marki adidas. Inwestycja, o wartości 350 mln euro, to odpowiedź na rosnące potrzeby omnichannel i cyfryzacji logistyki.

Nowe centrum, uznawane za model nowej generacji w branży logistycznej, stawia na automatyzację i zrównoważony rozwój. Ponad 700 robotów oraz zaawansowane systemy automatyzacji w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 11:32