13.09.2017 / 14:14
StoryEditor

Sieci Nasz Sklep i Kogucik w ogniu zmian

(fot. mat. pras.)
- Na przestrzeni kilku ostatnich nasze sklepy bardzo się zmieniły. Wzmocniliśmy nie tylko ich wizerunek i ofertę handlową, ale przede wszystkim przeanalizowaliśmy koszty, renegocjonowaliśmy umowy najmu, zmieniliśmy wyposażenie i lokalizacje – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Woźnica, prezes Zakładów Mięsnych Silesia.

Dla klientów najbardziej widoczne są zawsze zmiany wizerunku. - Nasze sklepy przeszły rebranding, przy czym placówki na Śląsku zmieniły nazwę na Nasz Sklep, natomiast krakowska ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.06.2025 / 11:26
StoryEditor
Jak wojna Izraela z Iranem wpłynie na światowe łańcuchy dostaw żywności? Ekspert tłumaczy
Napięcie na Bliskim Wschodzie zaburzy przepływy towarów? (fot. Pixabay)

Napięta sytuacja na Bliskim Wschodzie rodzi pytania o przyszłość globalnych łańcuchów dostaw surowców oraz produktów spożywczych i artykułów przemysłowych. Maciej Gazda, Head of Forecasting and Econometric Modelling w PMR Market Experts/Hume’s Institute, kreśli scenariusze ewentualnych zmian na rynkach.

Zdaniem Gazdy sytuacja na Bliskim Wschodzie i możliwość blokady cieśniny Ormuz będzie miała w ujęciu bezpośrednim marginalny wpływ na łańcuchy dostaw produktów takich jak artyku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 10:23
StoryEditor
Żabka znowu to zrobiła! Sieć wchodzi na plaże i w góry. Pojawi się tam niemal 160 wyjątkowych sklepów
Sezonowy sklep sieci Żabka nad morzem

W tym roku Żabka uruchomiła blisko 160 sklepów sezonowych w miejscowościach turystycznych. dzięki temu operator sieci sklepów convenience jest jeszcze bliżej klientów i skutecznie odpowiada na ich potrzeby szczególnie w trakcie trwających okresów urlopowo-wypoczynkowych. Operator zapewnia, że placówki te cieszą się coraz większą popularnością.

W tym sezonie wakacyjnym Żabka uruchomi blisko 160 sklepów w miejscowościach turystycznych  – klienci będą mogli skorzystać z ich oferty, w tym przekąsek na gorąco z Żabka Menu,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. czerwiec 2025 23:06