16.03.2020 / 12:46
StoryEditor

Żabka skraca czas pracy sklepów i wprowadza kompleksowe rozwiązania prewencyjne

Żabka w Łodzi, Al. Wyszyńskiego (fot. Konrad Kaszuba)
Sieć Żabka obserwuje rozwój sytuacji związanej z COVID-19 i na bieżąco dostosowuje się m.in. do instrukcji przekazanych przez NFZ i zaleceń WHO oraz zapisów specustawy. Sieć podjęła szereg działań wobec pracowników i partnerów, powołała też działający w trybie codziennym zespół koordynacyjny, odpowiedzialny za współpracę wszystkich działów w zakresie prewencji.

Sieć podjęła szereg działań, mających zwiększyć bezpieczeństwo epidemiologiczne pracowników i klientów. Podjęto decyzję o ograniczeniu standardowych godzin funkcjonowania sklepó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2024 / 11:41
StoryEditor
Jak Eurocash wiąże ze sobą klientów? Czyli lista programów lojalnościowych rozwijanych przez sieci handlowe należące do grupy
Delikarta jest popularnym programem lojalnościowym
Na niezwykle konkurencyjnym rynku detalicznym, kluczem do sukcesu jest rozwój narzędzi pozwalających na lojalizowanie, angażowanie i personalizowanie potrzeb konsumentów. Takimi rozwiązaniami są programy i aplikacje lojalnoiściowe. Co klienci mogą zyskać instalując i korzystając z takich rozwiązań jak: Delikarta, Ekipa Dużego Bena, Mój Lewiatan, Moje sklepy, Kontigo Team, Nasza Gama czy Frisco Friends? Przyjrzyjmy się im?

Systemy franczyzowe i partnerskie Grupy Eurocash rozwijane są pod markami: Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, EuroSklep, ABC oraz Gama. W 2022 roku powołana została nowa je...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2024 / 16:39
StoryEditor
Frisco znalazło sposób na wojnę cenową między dyskontami. E-sklep na dobrej drodze do pełnej rentowności w 2025 r.!
Frisco ma nowe logo i program lojalnościowy (Frisco)
Pomimo trwającej na rynku FMCG ostrej wojny promocyjnej między największymi sieciami dyskontowymi supermarket internetowy Frisco zwiększył w I kw. br. sprzedaż, średnią wartość koszyka zakupowego oraz liczbę aktywnych klientów.

Frisco zwiększyło udział w rynku e-grocery w I kw. 2024 r. Sprzedaż w tym okresie podskoczyła o 20 proc. r/r. do 124 mln zł. Zaś liczba aktywnych klientów urosła aż o 26 proc. r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 00:03