29.07.2016 / 13:10
StoryEditor

Żabka testuje nowy koncept. Sklep z odmienionym logo i większym asortymentem

Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Na zdj. nowy koncept sklepu Żabka, zaprezentowany po raz pierwszy w lipcu w jednym z warszawskich sklepów (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Nowy koncept Żabki dostosowany jest do potrzeb klienta żyjącego w biegu (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Żabka uruchomiła dziś w centrum Warszawy sklep w zupełnie nowym, udoskonalonym koncepcie - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Względem poprzedniego wielkomiejskiego konceptu Żabki zmienione zostało m.in. logo, wystrój wnętrza oraz asortyment. Jeśli testowy koncept przyczyni się do wzrostu sprzedaży, wykorzystane w nim rozwiązania zaczną być stopniowo wdrażane w kolejnych placówkach sieci.

Pierwszym, co rzuca się w oczy w przypadku nowego konceptu Żabki, jest odmieniony logotyp. - Uśmiech w nowym logo symbolizuje doskonałe połączenia: między obsługą sklepu a klien...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 11:03
StoryEditor
Komornik w siedzibie Biedronki! Nowa odsłona batalii z Lidlem [TYLKO U NAS]

W ubiegłym tygodniu w siedzibach Biedronki w Warszawie i Kostrzynie pojawił się komornik sądowy - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. W obu miejscach wykonano czynności związane z nowym zabezpieczeniem roszczeń Lidla przeciwko sieci należącej do Jeronimo Martins Polska, jakie ustanowione zostało przez sąd w sierpniu. Tym razem chodzi o reklamy porównawcze z paragonami i kwotami za zakupy, które publikowane są w gazetkach Biedronki, a które - zdaniem Lidla - wprowadzają w błąd konsumentów.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • O co Lidl spiera się z Biedronką
  • Czego dotyczy nowe zabezpieczenie uzyskane w sądzie przez Lidla
  • Jakiego typu materiały muszą zniknąć z ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2025 / 15:43
StoryEditor
Kaufland odpowiada na groźbę strajku. Czy sieć zgodzi się na podwyżki po 1200 zł?
Kaufland odpowiada na groźbę strajku. Czy sieć zgodzi się na podwyżki po 1200 zł? (fot. ZhakYaroslav/Shutterstock + + OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie)

Związkowcy z Kaufland Polska zapowiedzieli, że jeśli sieć nie spełni ich żądań, to we wrześniu rozpoczną przygotowania do strajku. – Kaufland odczuje to w całej Polsce – zapowiada Wojciech Jendrusiak. Czy spółka zamierza pójść na ustępstwa? Jak podchodzi do podwyżek w kwocie 1200 zł dla każdego pracownika?

W artykule przeczytasz: 

  • Związkowcy żądają od Kauflandu 1200 zł podwyżki dla każdego pracownika
  • Kaufland: spełnienie takich żądań jest nierealne i groźne dla stabilności firmy
  • Kaufland Polska deklaruje chęć współpracy ze związkowcami
  • W połowie września kolejne spotkanie zarządu Kaufland Polska i związków zawodowych
  • Strajk w Kauflandzie możliwy jeszcze we wrześniu?

Związkowcy żądają od Kauflandu 1200 zł podwyżki dla każdego pracownika

Związkowcy z Konfederacji Pracy OPZZ w Kauflandzie dali czas zarządowi spółki Kaufland Polska Markety do końca sierpnia na spełnienie ich żądań.

Najważniejszy postulat to 1200 zł podwyżki wynagrodzenia zasadniczego dla każdego pracownika sieci od 1 stycznia 2026 r.

– Sytuacja jest dość dramatyczna, bo brakuje rąk do pracy, a pensje są nieco wyższe niż najniższa krajowa – tłumaczy w rozmowie z wiadomościhandlowe.pl Wojciech Jendrusiak, Przewodniczący OPZZ Konfederacja Pracy w Kauflandzie.

Drugi z nich to przestrzegania prawa przez sieć handlową oraz poszanowania wolności działalności związków zawodowych.

– Przeciążenie pracą w niemieckiej sieci handlowej stało się standardem. Zarówno w marketach, jak i w magazynach jest źle – dodaje Wojciech Jendrusiak.

Związkowcy zastrzegli, że jeśli ich żądania nie zostaną spełnione, wówczas będą to traktować jako wszczęcie sporu zbiorowego. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 75% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 08:32