27.05.2025 / 08:43
StoryEditor

Ekspansja zagraniczna polskiego biznesu. Europejska kancelaria prawna widzi w Polsce ogromny potencjał

Polski zespół kancelarii prawnej Fieldfisher Poland (fot. Fieldfisher Poland)

Od fuzji i przejęć, przez spory transgraniczne, po inwestycje w infrastrukturę i OZE – polskie firmy coraz śmielej konkurują na rynkach Unii Europejskiej. Prawie połowa polskich przedsiębiorstw planuje rozpoczęcie działalności w nowych krajach Europy już w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Taka skala ekspansji wymaga nie tylko odwagi, ale też wsparcia doradców. Gdzie ich szukać?

W nadchodzących latach Polska może dołączyć do grona państw kojarzonych z silną obecnością swoich firm na rynkach międzynarodowych, tak jak wcześniej Hiszpania czy Skandynawia, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.09.2025 / 15:17
StoryEditor
Nivea z nowym szefem na Polskę i kraje bałtyckie. Został nim Martin Stoebe
Nivea Polska z nowym Country Managerem na Polskę i kraje bałtyckie (fot. Shutterstock)

Od września nastąpi ważna zmiana w kierownictwie Nivea Polska. Funkcję Country Managera na Polskę i kraje bałtyckie obejmie Martin Stoebe, menedżer z wieloletnim doświadczeniem w strukturach Grupy Beiersdorf. Zmiana oznacza koniec kadencji dotychczasowego szefa, który kierował firmą przez ostatnie cztery lata. Co wiadomo o następcy i jego dotychczasowej karierze?

Z dniem 1 września 2025 r. stanowisko Country Manager Poland&Baltics w Nivea Polska obejmie dr Martin Stoebe. Zastąpi on Fatiha Alpaslana, który pełnił tę funkcję od grudnia 202...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 17:48
StoryEditor
Polska to nie raj dla producentów przetworów. Ogórki kiszone i dżem ze sklepu nie mają startu do domowych [BADANIE]
Z Barometru Providenta wynika, że w tym roku domowe przetwory już przygotowało ponad 80 proc. Polaków (fot. Shutterstock)

Producenci przetworów owocowo-warzywnych nie mają w Polsce lekko. Choć dwoją się i troją to trzy czwarte mieszkańców naszego kraju nadal woli ogórki kiszone, dżemy czy soki domowej produkcji od tych kupionych w sklepie – wynika z najnowszego Barometru Providenta. Skąd ta miłość do weków robionych własnych sumptem?

Zdaniem Polaków domowe przetwory przewyższają te sklepowe przede wszystkim pod względem smaku i jakości. W ocenie 43 proc. osób badanych w sierpniu br. w ramach Barometru P...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. wrzesień 2025 15:46