15.03.2024 / 09:39
StoryEditor

Polska 2050 będzie zbierać podpisy pod projektem ustawy liberalizującej handel w niedziele! Jaki wariant wchodzi w grę?

Ryszard Petru raz już zbierał podpisy pod projektem ustawy o handlu w niedziele (fot. Teraz)
W przyszłym tygodniu zbierane będą podpisy pod projektem ustawy nowelizującej przepisy o zakazie handlu w niedziele. Zapowiada to poseł Polski 2050 Ryszard Petru. To zarazem potwierdzenie, że wewnątrz koalicji rządowej wciąż nie ma porozumienia co do tego, jak należy rozwiązać kwestię niedzielnego handlu.

Zbliża się granica 100 dni od chwili zaprzysiężenia rządu Donalda Tuska. Twardą obietnicą wyborczą Koalicji Obywatelskiej było uwolnienie handlu we wszystkie niedziele w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.07.2025 / 14:47
StoryEditor
Kaufland wychodzi po klienta. Sieć z nowym pomysłem na przyciągnięcie tłumów do swoich sklepów
Kaufland logo, wózki, szyld

Kaufland rusza z nową kampanią reklamową w Trójmieście, która w zabawny sposób odwołuje się do nadmorskiego klimatu i przyciąga uwagę mieszkańców oraz turystów odwiedzających Pomorze. Od 1 lipca można zobaczyć reklamy m.in. na nośnikach wielkoformatowych, przystankach, tyłach autobusów czy w taksówkach z hasłami inspirowanymi lokalnym charakterem regionu.

Nowa komunikacja Kaufland została zainspirowana nadmorskimi motywami. W materiałach marketingowych wykorzystano wizerunki zwierząt związanych z wybrzeżem, takich jak mewy czy fo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 11:33
StoryEditor
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Zaskakujące, kto jest przeciwko
Zakaz sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Polacy niemal jednomyślni (fot. Canva)

Niemal 70 proc. młodych Polaków jest za zakazem sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Ale w jednej grupie wiekowej duży odsetek uważa taki pomysł za złe rozwiązanie.

Z artykułu dowiesz się:

  • Najmłodsi są zdecydowanie "za" zakazem sprzedaży alkoholu na stacjach paliw
  • Najwięcej zdecydowanych przeciwników prohibicji na stacjach paliw jest wśród seniorów
  • Jak poziom wykształcenia wpływa na podejście do zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw?

  • Nocna prohibicja coraz częściej wprowadzana w miastach
  • W Polsce zbyt łato można kupić alkohol?

Najmłodsi są zdecydowanie za zakazem sprzedaży alkoholu na stacjach paliw

W „Rzeczpospolitej” został opublikowany najnowszy sondaż przeprowadzony przez IBRiS na temat  ewentualnego wprowadzenie zakazu sprzedaży alkoholu na stacjach paliw. Wynika z niego, że aż 62,1 proc. respondentów opowiada się za takim rozwiązaniem. Zdecydowany sprzeciw wobec takiej prohibicji wyraża 11,3 proc. ogółu badanych, a kolejne 20,3 „raczej się nie zgadza”.

Najwięcej zwolenników prohibicji na stacja paliw jest wśród osób w wieku 18-29 lat (tzw. młodzi dorośli). Za wprowadzeniem zakazu jest aż 69 proc. tej grupy, z czego aż 46 proc. młodych dorosłych wybrało odpowiedź „zdecydowanie tak”. 

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. lipiec 2025 00:52