20.10.2020 / 00:20
StoryEditor

Ceny mogą rosnąć! Firmy będą przerzucać na konsumentów koszty wynikające z pandemii

Promocje w sklepie sieci Kaufland (wiadomoscihandlowe.pl)
Zgodnie z finalnymi danymi inflacja CPI w Polsce zwiększyła się we wrześniu do 3,2 proc. r/r wobec 2,9 proc. w sierpniu, kształtując się zgodnie ze wstępnym szacunkiem. Jak wskazują analitycy Credit Agricole Bank Polska wzrost inflacji wynikał z wyższej dynamiki cen paliw, nośników energii oraz wyższej inflacji bazowej, która wyniosła we wrześniu 4,3 proc. r/r wobec 4,0 proc. w sierpniu. Przeciwny wpływ na inflację miała niższa dynamika cen żywności i napojów bezalkoholowych.

Eksperci Credit Agricole Bank Polska wskazują, że „w strukturze danych na szczególną uwagę zasługuje odnotowany we wrześniu wzrost inflacji bazowej, który nastąpił mimo oddziały...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 17:27
StoryEditor
Shein zaostrza kontrole produktów. Firma chce przeprowadzić aż 2,5 mln testów w tym roku
(fot. Shutterstock)

Shein, jeden z globalnych liderów e-commerce, ogłosił ambitne plany zwiększenia liczby testów jakości i bezpieczeństwa swoich produktów. Firma zapowiada inwestycje oraz rozszerzenie współpracy z międzynarodowymi laboratoriami. Co tak naprawdę oznacza ta zmiana i jakie będą jej konsekwencje dla dostawców oraz klientów?

Shein ogłosił, że w 2025 roku przeprowadzi 2,5 miliona testów jakości i bezpieczeństwa produktów, co oznacza wzrost o 25 proc. w porównaniu do 2024 roku, kiedy wykonano ich 2 mi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.06.2025 / 09:39
StoryEditor
Carrefour rezygnuje z otwarcia supermarketu. Inwestor szuka sieci, która go zastąpi
Logo Carrefour (fot. Below the Sky/Shutterstock)

Nowe centrum handlowe przy ul. Kruszyńskiej we Włocławku miało być jednym z ważniejszych projektów komercyjnych w regionie. Budowa jest już na zaawansowanym etapie, a na elewacjach pojawiły się logotypy pierwszych najemców. Tymczasem z planowanej inwestycji wycofał się jeden z kluczowych graczy – Carrefour. Czy to zagrozi przyszłości całego projektu?

Jak ustalił lokalny serwis ddwloclawek.pl, sieć Carrefour odstąpiła od umowy dzierżawy powierzchni w budowanym centrum przy ul. Kruszyńskiej. Informację potwierdził przedst...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:17