25.03.2022 / 16:34
StoryEditor

Etykiety produktów w języku ukraińskim. Jakie wymogi muszą spełnić w polskich sklepach?

Klientka w sklepie (fot. Shutterstock)
Sieci handlowe, a nawet jedna z firm kurierskich tłumaczą komunikaty, treść reklam czy całe aplikacje mobilne na język ukraiński. A jak to jest z produktami? O tym jak powinna być przygotowana etykieta w języku ukraińskim mówi dr Agnieszka Szymecka-Wesołowska z Centrum Prawa Żywnościowego i Produktowego A.Szymecka-Wesołowska, D.Szostek.

Jak muszą być przygotowane etykiety w języku ukraińskim, aby spełniały wymagania polskiego prawa żywnościowego?

Przede wszystkim należy pamiętać, że środki spożywcze wp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 19:00
StoryEditor

Marcin Hydzik, prezes ZPPM, o "lokalnej półce": Każda partia obieca absolutnie wszystko, żeby dostać się do Sejmu

Sam pomysł zwiększenia ilości polskich produktów spożywczych w sieciach handlowych nie jest nowy. Tyle tylko, że o ocenie proponowanych rozwiązań w ramach programu "lokalna półka" decydować będą nie dobre intencje pomysłodawców, ale zapisy ustawowe – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Marcin Hydzik, prezes Związku Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM).

Jak branża mleczarska ocenia ogłoszony w środę przez Prawo i Sprawiedliwość postulat wyborczy w postaci obowiązkowych półek z lokalnymi produktami spożywczymi w sklepach? – Po r...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 15:00
StoryEditor

Danone wyda 230 mln zł na nową inwestycję w Polsce. Jaką nową kategorię produktową będzie rozwijał francuski koncern w naszym kraju?

Antoine de Saint-Affrique, CEO Grupy Danone podczas inauguracji procesu rozbudowy zakładów produkujących żywność dojelitową
W obecności globalnego CEO Danone Antoine’a de Saint-Affrique oraz przedstawicieli władz i administracji samorządowej oficjalnie rozpoczęto wartą 230 mln zł, największą inwestycję w historii należących do Danone Zakładów Produkcyjnych Nutricia w Opolu. Obok produkowanych tu obecnie takich marek jak BoboVita czy Bebilon 2 i Bebiko 2, w nowym wydziale powstawać będą specjalistyczne produkty żywienia medycznego. Dzięki temu opolska fabryka rozpocznie działania w nowej kategorii.

Antoine de Saint-Affrique, CEO Grupy Danone podkreślił, że koncentracja na potrzebach pacjenta leżą u podstaw strategii firmy w obszarze specjalistycznego żywienia medycznego. -...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22. wrzesień 2023 21:18