20.05.2025 / 16:51
StoryEditor

Karnet na juwenalia za 40 piw. Czy to promocja alkoholizmu wśród młodzieży?

Browar Perła zorganizował kontrowersyjną promocję na piwo, w której rozdaje karnety na lubelskie juwenalia (fot. Shutterstock)

Maj to tradycyjnie miesiąc, w którym uczelnie organizują imprezy dla studentów. Ich sponsorami często są browary. Jeden z nich postanowił przy tej okazji zorganizować promocję w sklepach. Zasady tej akcji budzą jednak wątpliwości natury etycznej.

“Kup 40 sztuk piwa Perła Chmielowa w butelce zwrotnej i/lub puszce i odbierz Perłowy karnet na imprezy studenckie w Lublinie” – plakaty z takim hasłem pojawiły się na drzwiach d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2025 / 09:04
StoryEditor
Były szef Action w Polsce i były dyrektor finansowy Pepco inwestują w firmę obsługującą Eurocash, Żabkę i Dealz
Sławomir Nitek i Matthew Lythgoe (fot. Zeme)

Sławomir Nitek, były dyrektor generalny Action Polska oraz Matthew Lythgoe, były CFO Grupy Pepco, zostali inwestorami w spółce Zeme, która obsługuje sieci handlowe oraz przemysł w zakresie gospodarki odpadowej. Oprócz wsparcia kapitałowego będą również pomagać w rozwoju firmy od strony doradczej, co ma ułatwić skalowanie działalności spółki.

Sławomir Nitek to menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarze handlu. W ostatnich latach odpowiadał za dynamiczny rozwój sieci Action w Polsce - od wprowadzenia ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2025 / 16:24
StoryEditor
Kultowa sieć handlująca sneakersami sprzedana! Kto ją kupił? Co stanie się z polskimi sklepami?
Sieć Foot Locker ma 2,4 tys. sklepów w 20 krajach w tym w Polsce (fot. Shutterstock)

Foot Locker, sieć sklepów doskonale znana polskim fanom obuwia i odzieży sportowej może zostać przejęta przez jednego ze swoich konkurentów. Od pewnego czasu operator zmaga się ze spadkami sprzedaży i rosnącymi kosztami. Jednocześnie firmę dopadły problemy związane z wojną celną i nałożonymi przez administrację USA na wiele krajów wysokimi cłami, choć Foot Locker wywodzi się z USA.

Sieć Foot Locker sprzedana. Kto ją przejmie?

Sieć sklepów sportowych Dick‘s Sporting Goods chce przejąć firmę Foot Locker. Nieoficjalne informacje w tej sprawie pojawi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2025 16:54