20.04.2018 / 09:22
StoryEditor

KAS: Handel podróbkami w Wólce Kosowskiej zmniejszył się o 90 proc.

(materiały policyjne)
- Szacujemy, że skala handlu podróbkami w Wólce Kosowskiej zmniejszyła się o 90 proc. – informuje Krajowa Administracja Skarbowa. To efekt regularnych akcji służb prowadzonych w podwarszawskiej miejscowości.

O sprawie napisał portal money.pl Jak informuje KAS rośnie także liczba rejestrowanych kas fiskalnych w centrum w Wólce Kosowskiej. To efekt stałych „nalotów” policji, oraz orga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 14:28
StoryEditor
Będzie zakaz reklamy piwa "zero"? Znamy opinię Ministerstwa Zdrowia
Czy reklamy piwa bezalkoholowego zostaną zakazane? (fot. Shutterstock)

W Polsce rośnie zjawisko reklamowania bezalkoholowych odpowiedników napojów alkoholowych pod tą samą marką i w niemal identycznej oprawie wizualnej co ich alkoholowe wersje. Taka praktyka budzi wątpliwości dotyczące skuteczności obowiązujących przepisów oraz ryzyka promowania alkoholu, zwłaszcza wśród młodzieży. Jak polskie prawo radzi sobie z tym wyzwaniem i czy zapowiadane zmiany w regulacjach przyniosą rozwiązanie?

Obowiązujące w Polsce przepisy ograniczają reklamę alkoholu i mają na celu minimalizowanie negatywnych skutków społecznych wynikających z jego spożycia. Jednak w ostatnich latac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 09:34
StoryEditor
Polacy płacą więcej niż Niemcy za te same produkty w tych samych sklepach. Co na to UOKiK?
Jakie jest stanowisko UOKiK w sprawie różnicy cen? (fot. Shutterstock)

Porównanie cen tych samych produktów w sklepach Lidla, Kauflandu i Rossmanna w Polsce i Niemczech oburzyło posłów i opinię publiczną. Choć Polacy zarabiają ponad dwa razy mniej niż Niemcy, często płacą więcej za te same towary. Czy polski konsument jest klientem drugiej kategorii?

W marcu 2025 roku posłowie Jarosław Sachajko i Anna Gembicka zwrócili uwagę na rażące różnice cenowe pomiędzy polskim a niemieckim rynkiem w ramach tych samych sieci handlowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21. czerwiec 2025 16:21