20.04.2018 / 09:22
StoryEditor

KAS: Handel podróbkami w Wólce Kosowskiej zmniejszył się o 90 proc.

(materiały policyjne)
- Szacujemy, że skala handlu podróbkami w Wólce Kosowskiej zmniejszyła się o 90 proc. – informuje Krajowa Administracja Skarbowa. To efekt regularnych akcji służb prowadzonych w podwarszawskiej miejscowości.

O sprawie napisał portal money.pl Jak informuje KAS rośnie także liczba rejestrowanych kas fiskalnych w centrum w Wólce Kosowskiej. To efekt stałych „nalotów” policji, oraz orga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 73% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.06.2025 / 11:25
StoryEditor
Jak oni to robią? Właściciel Sinsay i Reserved idzie jak rakieta! Czy fatalna pogoda popsuje dobry nastrój?
Sklep sieci Sinsay (mat. prasowe LPP)

W pierwszym kwartale 2025 r. gdańska spółka zanotowała mocne, dwucyfrowe wzrosty sprzedaży zarówno w kanale tradycyjnym (+19,9 proc. r/r), jak i online (+25,1 proc. r/r). Wykorzystanie potencjału omnichannelowego modelu sprzedaży oraz pozytywne przyjęcie kolekcji wiosennych marek LPP przełożyło się na wypracowanie w okresie od lutego do kwietnia 5 mld zł przychodu, co oznacza wzrost o 24 proc. r/r. w walutach stałych.

Jak podaje zarząd LPP, dzięki utrzymaniu dyscypliny kosztowej oraz racjonalnemu podejściu do realizacji planu rozwoju, spółka powróciła do dwucyfrowych wzrostów zysków, wypraco...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.06.2025 / 10:07
StoryEditor
Doda z ważną rolą w Uber Eats. Platforma już w 130 miastach
Doda została twarzą Uber Eats (mat. prasowe)

Uber Eats, platforma do zamawiania posiłków oraz zakupów z dostawą do domu, wystartowała 2 czerwca z pierwszą polską kampanią. Jej twarzą została Doda – jedna z najbardziej rozpoznawalnych i wyrazistych postaci polskiego show-biznesu.

Celem kampanii jest podkreślenie, jak Uber Eats wspiera użytkowników w celebracji codziennych chwil, kiedy jedzenie staje się dopełnieniem emocji – niezależnie od tego, czy to ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:08