30.03.2023 / 11:32
StoryEditor

Konsumenci o systemie kaucyjnym na opakowania po napojach. Za opowiada się prawie dwie trzecie Polaków

Coca-cola na półkach sklepu Carrefour
Przedsiębiorcy nie mogą doczekać się wprowadzenia systemu kaucyjnego w Polsce. Według branży napojowej, jeśli odpowiednia ustawa nie zostanie uchwalona w obecnej kadencji Sejmu, spółki i budżet państwa będą tracić ponad miliard złotych rocznie. Okazuje się, że również konsumenci chcieliby jak najszybszego wprowadzenia systemu kaucyjnego.

Federacja Przedsiębiorców Polskich, według której brak systemu kaucyjnego będzie miał negatywny wpływ na polską gospodarkę, apeluje o odblokowanie rządowego projektu wprowadza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.10.2024 / 08:47
StoryEditor
Równi w Biznesie. Eurocash tworzy grupę zakupową dla swoich sieci! Chce rzucić wyzwanie dyskontom
Eurocash tworzy grupę zakupową (fot. mat. prasowe)

Grupa Eurocash uruchamia grupę zakupową pod nazwą „Równi w Biznesie”, w skład której wejść mają wszystkie sieci związane z hurtownikiem. Detaliści mają mieć lepsze warunki zakupowe, a producenci obietnicę lepszej egzekucji warunków umowy.

Firma od lat prowadzi ranking producentów pod nazwą „Równi w Biznesie” i jak sama podkreśla, pokazuje on spore nierówności w ofercie dla poszczególnych detalistów. Działając w p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.10.2024 / 17:34
StoryEditor
Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24?
Jakie sieci handlowe reklamują się w TV Republika i nowej stacji wPolsce24? (fot. Shutterstock)

Zgodnie z danymi raportu adMonit IMM od 1 do 30 września, na antenie debiutującej stacji wPolsce24 aż 181 marek prowadziło swoje kampanie reklamowe. W porównaniu w tym samym czasie w stacji TV Republika reklamowało się tylko 57 marek. Jakie sieci handlowe są największymi reklamodawcami polskich mediów obu stacji i ile im zapłaciły?

2 września 2024 roku, w ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej zadebiutowała nowa stacja wPolsce24. W okresie od 1 do 30 września wyemitowała prawie 22 tys. spotów rekl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00