19.04.2020 / 17:47
StoryEditor

Kradzieże w sklepach w czasie pandemii koronawirusa [ANALIZA]

(fot. Pixabay CC0)
Kradzieże dokonywane w sklepach przez osoby z zewnątrz – celowo nie używamy słowa „klienci”, bo niektórzy złodzieje sklepowi wcale nie zamierzają nic kupować – są odwiecznym problemem detalistów. - W krótkim terminie obostrzenia związane z epidemią koronowirusa zmniejszyły skalę zjawiska. Gdy jednak nadejdzie nieuchronny kryzys gospodarczy, sytuacja może się dramatycznie pogorszyć – przekonuje ekspert, Łukasz Grzesik, Security & Loss Prevention Manager.

Kradzieże sklepowe, dokonywane przez nieuczciwych klientów, to niemały problem, z którym detaliści muszą mierzyć się na co dzień. Szacuje się, że straty w Polsce z tego tytułu m...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 09:25
StoryEditor
Polski e-konsument jest coraz bardziej ostrożny i wymagający. Wnioski z nowego raportu
(fot. Shutterstock)

Polscy internauci wykazują rosnącą świadomość ekologiczną i społeczną w handlu online - wynika z raportu "Odpowiedzialny e-commerce 2025" e-Izby. Znacząco zwiększyła się znajomość zagadnień związanych ze zrównoważonym rozwojem. Już 56 proc. konsumentów deklaruje zrozumienie idei gospodarki opartej na sustainable development, podczas gdy rok wcześniej było to zaledwie 14 proc.

Klienci coraz częściej traktują działania proekologiczne i prospołeczne jako ważny element przewagi rynkowej. Jednocześnie dostrzegają, że część aktywności marek ma nadal charak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.11.2025 / 22:51
StoryEditor
Sprzedaż sieci Carrefour wstrzymana! Oferty inwestorów nie spełniły oczekiwań
Carrefour (fot. Veja/Shutterstock)

Sprzedaż biznesu sieci Carrefour w Argentynie został wstrzymany. Oferty złożone przez czterech inwestorów nie spełniły oczekiwań, a wybrani inwestorzy nie złożyli konkurencyjnych propozycji. Przypomnijmy, że nie tylko w Argentynie, ale także Rumunii i Polsce aktywa francuskiego operatora został wystawione na sprzedaż.

Proces sprzedaży działalności Carrefour w Argentynie został oficjalnie zawieszony po tym, jak oferty złożone przez inwestorów dopuszczonych do due diligence nie spełniły oczekiw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. listopad 2025 19:55