27.06.2019 / 14:52
StoryEditor

Nastroje polskich konsumentów pogarszają się już trzeci miesiąc z rzędu

(materiały prasowe)
W czerwcu Kantar Consumer Index trzeci miesiąc z rzędu odnotował spadek wartości i wynosi obecnie 0.6 pkt. Spadek konsumenckiego optymizmu ma charakter systematyczny, w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, jest obecnie niższy o 9.4 pkt.

- Wzrost gospodarczy, poprawa deklarowanej oceny sytuacji ekonomicznej mieszkańców kraju, obietnice wyborcze, a nawet słoneczna aura są już niewystarczające, aby dynamicznie pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.11.2025 / 23:07
StoryEditor
Gigant handlowy ostro negocjuje z potężnym browarem. Sieć ogranicza zamówienia. To sygnał szerszego zjawiska
Sieć EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. źródło: AB Inbev

Jedna z największych sieci handlowych w Niemczech, EDEKA, podjęła zdecydowane kroki w negocjacjach cenowych z globalnym koncernem piwowarskim AB InBev, właścicielem marek takich jak Corona, Beck‘s. W wyniku ostrego sporu handlowego, sieć ograniczyła zamówienia na dziesięć znanych marek piwa. Eksperci rynkowi natychmiast wskazują, że ten konflikt to sygnał szerszego zjawiska narastających napięć w europejskim łańcuchu dostaw.

Drastyczne podwyżki cen od właściciela Beck‘s i Corona

Główną przyczyną konfliktu jest żądanie przez AB InBev znaczącej, wielomilionowej podwyżki cen. Zdaniem sieci EDEKA,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 10:12
StoryEditor
Szokujące tempo rozwoju rywala Starbucksa. "Zawstydzili" nawet Żabkę
Na zdj. lokal chińskiej sieci Luckin Coffee w malezyjskim Kuala Lumpur (fot. Shutterstock)

Chińska sieć kawiarniana Luckin Coffee w samym tylko minionym kwartale uruchomiła ponad... 3 tys.(!) nowych lokali. Przychody wzrosły w trzecim kwartale o ponad 50 proc. rok do roku, a firma po raz pierwszy osiągnęła poziom ponad 100 mln klientów miesięcznie.

O tym, jak niesamowite to tempo rozwoju sieci Luckin Coffee, niech świadczy fakt, że w przełożeniu na pełny rok oznaczałoby uruchomienie aż ok. 12 tys. kawiarni. A 12 tys. to ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. listopad 2025 16:41