14.08.2020 / 12:05
StoryEditor

Rekordowa liczba zakażonych koronawirusem. Klienci buntują się przeciwko maskom w sklepach. Czy mają rację? I dlaczego nie

Klienci, którzy nie chcą nosić masek, nie powinni wchodzić do stacjonarnych sklepów (Flickr/photoheuristic.info)
825 - o tylu nowych zakażeniach poinformowało dziś ministerstwo zdrowia. A w zasadzie nie o zakażeniach, ale o osobach, które zostały poddane testom i są nosicielami koronawirusa. Nadal jednak wiele osób nie chce przestrzegać zalecanych środków ostrożności, w tym nie dezynfekuje rąk w sklepach, nie nosi rękawiczek i nie stosuje masek ochronnych. Czy mają do tego prawo? Tak, ale nie w sklepach. I nie potrzeba do tego żadnych ministerialnych rozporządzeń i decyzji.

O koronawirusie każdy ma inne mniemanie – jedni się go boją, inni się nie martwią, a jeszcze inni uważają, że to światowy spisek a wirusa nie ma, za to rządzący chcą zawładnąć s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.11.2025 / 13:07
StoryEditor
Uber Eats chce wyprzedzić Glovo na polskim rynku. Jak chce to zrobić? [WYWIAD]

Uber Eats chce zostać numerem jeden w branży delivery w Polsce. Michał Dubisz, dyrektor generalny Uber Eats w Polsce w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl przekonuje, że firma ma do tego narzędzia, strategię i możliwości. Jak jeden z pionierów sektora w Polsce chce to osiągnąć?

W wywiadze przeczytasz m.in.:

  • Jakie są aspiracje Uber Eats w Polsce?
  • Jakie Uber Eats ma przewagi w porównaniu z konkurencją?
  • Kiedy Uber Eats zostanie liderem polskiego ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 09:57
StoryEditor
Furgonetka wprowadza nową usługę. Obsłuży zwroty towarów, nawet jeśli nie robi tego sklep
Furgonetka obsłuży zwroty w e-commerce (fot. Materiał Partnera)

Usługa Zwroty Zakupów od Furgonetka.pl pomoże oddać rzeczy zakupione przez internet, nawet jeśli dany sklep nie ma własnego systemu zwrotów. W jaki sposób konsumenci będą mogli z niego skorzystać?

Przedstawiciele operatora logistycznego podkreślają, że zgodnie z raportem „Omni-commerce. Kupuję wygodnie 2025”, opracowanym już po raz dziesiąty przez Izbę Gospodarki Elektron...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05. listopad 2025 01:15