19.10.2020 / 07:50
StoryEditor

Rząd rozważa zaostrzenie limitów klientów w sklepach!

Premier Mateusz Morawiecki (fot. P.Tracz/KPRM, Flickr, CC0)
Obowiązujące od soboty limity klientów w placówkach handlowych mogą zostać zaostrzone - wynika z informacji "Dziennika Gazety Prawnej". Cytowane przez gazetę źródło rządowe twierdzi, że "surowsze" limity klientów w sklepach to jedna z rozważanych opcji na wypadek dalszego rozwoju pandemii.

Jeśli najnowsze restrykcje nie wyhamują tempa przyrostu liczby zakażeń covid-19, rząd może być zmuszony do podjęcia kolejnych drastycznych kroków. Mniejsze limity klientów w skl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2025 / 12:47
StoryEditor
Ikea znów ze spadkiem sprzedaży, ale wzrostem udziałów rynkowych. Sieć zwiększa liczbę kupujących
Sklep Ikea (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Sieć Ikea drugi rok z rzędu zanotowała spadek sprzedaży detalicznej. Sieć tłumaczy to inwestycjami w niskie ceny i chęcią przyciągnięcia konsumentów w dobie wysokich kosztów. Liczba klientów zwiększyła się.

Przychody Ikei ze sprzedaży w roku finansowym zakończonym 31 sierpnia 2025 wyniosły 44,6 mld euro wobec 45,1 mld rok wcześniej. Z kolei w 2023 roku przychody wyniosły 47,6 mld e...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.10.2025 / 12:44
StoryEditor
Nadchodzi rewolucja w branży reklamy. Liderzy handlu i FMCG spotkają się w Warszawie, by omówić przyszłość retail mediów
Rewolucja w reklamie. Liderzy handlu omówią przyszłość retail mediów (fot. materiał partnera)

Warszawa wkrótce stanie się centrum dyskusji o najbardziej dynamicznym trendzie w marketingu. Retail Media Summit zgromadzi kadrę zarządzającą, marketerów, ekspertów z agencji i innowatorów z branży detalicznej, aby przeanalizować, jak nowa era reklamy cyfrowej zmienia reguły gry na polskim rynku. To spotkanie ma na celu zdefiniowanie strategii, które pozwolą markom i detalistom uwolnić potężny potencjał wzrostu.

Czym są retail media i dlaczego są tak ważne?

Retail media, określane jako trzecia fala reklamy, to najszybciej rozwijający się kanał marketingowy w historii. W prostych sło...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 16:28