13.11.2017 / 08:21
StoryEditor

Skarbówka chce obowiązkowego split payment

Od kwietnia 2018 roku firmy będą mogły dobrowolnie stosować tzw. split payment. Już niebawem to może ulec zmianie. Ministerstwo Finansów pracuje nad obligatoryjnymi płatnościami - pisze Dziennik Gazeta Prawna.

Zgodnie z założeniami projektu, obowiązkowy split payment obejmie tzw. branże wrażliwe, czyli tam, gdzie działają przepisy o odwrotnym obciążeniu, solidarnej odpowiedzialności i...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 65% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 12:36
StoryEditor
Polomarket stawia na personalizację. Sieć inwestuje w rozwiązanie, które ma ją "zbliżyć" do klientów
Sieć Polomarket chce ”zbliżyć” się do klientów inwestując w nowy system CRM (fot. materiały prasowe)

Sieć supermarketów Polomarket wprowadziła zaawansowany, zintegrowany system CRM, który ma zrewolucjonizować sposób komunikacji z klientami. Zamiast uniwersalnych komunikatów, sieć stawia teraz na pełną personalizację w tym treści, promocje i kupony rabatowe dopasowane do indywidualnych potrzeb.

Nowy rozwiązanie zastąpiło dotychczasowe narzędzia, umożliwiając tworzenie spójnej komunikacji w wielu kanałach – przede wszystkim w aplikacji mobilnej sieci Polomark...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2025 / 09:42
StoryEditor
Odkryj potencjał retail media: Footprints AI publikuje kompleksowy przewodnik dla detalistów i marek FMCG

Retail Media, nazywane trzecią falą reklamy, dynamicznie zmienia zasady gry w marketingu. Aby pomóc detalistom i markom odnaleźć się w tej nowej rzeczywistości, firma technologiczna Footprints AI opublikowała kompletny, bezpłatny przewodnik po omnikanałowym Retail Media. To ponad 100-stronicowe kompendium wiedzy, które wyjaśnia, jak efektywnie wykorzystać dane i nowe technologie do budowania przewagi konkurencyjnej.

Co sieci handlowe zyskują przez retail media?

Dla przedstawicieli sieci handlowych retail media to nie tylko dodatkowy kanał marketingowy, ale przede wszystkim szansa na stw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. październik 2025 04:23