05.04.2023 / 09:56
StoryEditor

Społem dziękuje parlamentarzystom za tarczę gazową dla piekarni w oryginalny sposób. Zobacz, co rozwiesi w sklepach

Społem dziękuje wybranym politykom za wstawienie się za tarczą gazową dla piekarni spółdzielczych (Shutterstock, KZRSS Społem)
Zdjęcia pięciu polityków, którzy według Krajowego Związku Rewizyjnego Spółdzielni Spożywców „Społem” przyczynili się do uchwalenia tarczy gazowej dla spółdzielczych piekarni zostały umieszczone na plakatach, które zawisną w witrynach sklepów i piekarni Społem.

Społem rozpoczyna akcję plakatową, za pomocą której chce podziękować posłom i senatorom, którzy zaangażowali się na rzecz uchwalenia tarczy gazowej dla spółdzielczych piekarni. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 11:22
StoryEditor
Sprężyna musi się kręcić, czyli czy wszystko da się sprzedawać z automatu? [WYWIAD CZ.2]
Mlekomat w centrum Lublany w Słowenii (fot. Mk)

Piotr Sydoń i Szymon Grunwald z Polskiego Stowarzyszenia Vendingu mówią o tym, czy sprzedaż kwiatów albo kawioru z maszyny vendingowej ma sens i czy kiedyś rynek podbiją urządzenia łączące w sobie elementy vendingu i automatów paczkowych. Wskazują też na największe wyzwania legislacyjne dla ich branży.

W vendingu zachodzą jeszcze jakieś istotne zmiany technologiczne?

PS: W gruncie rzeczy od 20 lat sprzedajemy tę samą wodę mineralną, popychaną do komory przez tę samą sprężyn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 09:06
StoryEditor
Kaufland Marketplace rusza na kolejnym rynku. Polscy sprzedawcy mogą dotrzeć do 140 mln kupujących
Kaufland Marketplace we Francji (mat. prasowe)

Od 12 sierpnia Kaufland Marketplace jest dostępny we Francji. Klienci mogą zamawiać ponad trzy miliony produktów z ponad 6400 kategorii, takich jak np.: dom, elektronika, ogród, majsterkowanie, kuchnia i gospodarstwo domowe, sport, moda, niemowlę i dziecko. Produkty dostarczane są bezpośrednio do domu klienta. To zapewnia polskim sprzedawcom dodatkową platformę – zarówno na rynku krajowym, jak i międzynarodowym – w Niemczech, Czechach, na Słowacji, Austrii, a teraz także we Francji. Za kilka tygodni Kaufland Marketplace wystartuje również we Włoszech.

Obecnie 13 000 sprzedawców w całej Europie prowadzi sprzedaż za pośrednictwem Kaufland Marketplace, a 2800 już dołączyło do platformy Kaufland.fr.

– We Francji obserwuj...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 09:27