09.07.2025 / 12:16
StoryEditor

Unijny sąd wydał wyrok w sprawie popularnego znaczka umieszczanego na odzieży

Firma spread.net chciała zastrzec oznaczenie w postaci wielkiej litery “I” i czerwonego serca umieszczanego na odzieży. Czy jej się to udało? (fot. Shutterstock)

Firma Spread Group, znana pod nazwą spread.net, chciała zastrzec oznaczenie w postaci wielkiej litery “I” i czerwonego serca umieszczanego na odzieży. Sprawa najpierw trafiła do unijnego urzędu ds. własności intelektualnej, a potem przed unijny sąd. Jakie stanowisko zajął ten ostatni?

W 2022 r. niemieckie przedsiębiorstwo spread.net (udostępniająca użytkownikom platformę internetową pod nazwą Spreadshirt, na której mogą oni projektować, sprzedawać i ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 17:02
StoryEditor
Sklepy Søstrene Grene. Zobaczcie, jak wyglądają i co sprzedają
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)

Duńska sieć Søstrene Grene (Siostry Grene) zapowiedziała wejście do Polski. Pierwszy stacjonarny sklep pod tym szyldem na naszym rynku ma zostać otwarty w 2026 r.. Równolegle ruszy sklep internetowy. Dla kogo sieć Søstrene Grene może stanowić konkurencję?

Sieć Søstrene Grene specjalizuje się w sprzedaży szeroko rozumianych artykułów wyposażenia wnętrz - od mebli po akcesoria kuchenne. W jej ofercie są też dostępne artykuły hobbys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.06.2025 / 15:48
StoryEditor
Hybrydowe mięso w Lidlu. Klienci nie zauważą różnicy! Co trafiło na sklepowe półki?

Na półkach Lidla w Belgii pojawiła się nowa propozycja dla mięsożerców – mielone mięso, które tylko w 60 proc. jest mięsem, a resztę stanowi białko roślinne. Nowy produkt to kolejny krok niemieckiego dyskontera w kierunku zrównoważonej oferty, choć nie jest to jego pierwszy eksperyment z tzw. mięsem hybrydowym. Jakie cele przyświecają tej decyzji i co dokładnie trafia do sklepów?

Z artykułu dowiesz się o:

  • Skład nowego mięsa w Lidlu
  • Wzrost cen mięsa
  • Lidl stawia na roślinne białko
  • Mięso hybrydowe będzie powszechne?

Lidl w Belgii oficjaln...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. lipiec 2025 12:26