01.02.2022 / 14:39
StoryEditor

Wielkie metkowanie i zabawa w chowanego, czyli jak sieci handlowe informują o Tarczy Antyinflacyjnej

Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Informacja o obniżce podatku VAT w sklepie Lidl (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Informacja o obniżeniu podatku VAT na stacji paliw PKN Orlen (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Tarcza Antyinflacyjna 2.0 wprowadziła czasową obniżkę podatku VAT na żywność (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
Oznaczenia zerowych stawek VAT na żywność na etykietach w Lidlu (wiadomoscihandlowe.pl)
W związku z tym, że jest coraz drożej, rząd postanowił obniżyć podatek VAT na żywność. Od 1 lutego br. stawka podatku VAT na niektóre produkty żywnościowe została obniżona z 5 proc. na 0 proc. Ale nie wystarczy obniżyć, trzeba jeszcze poinformować. W dodatku tak, aby wszyscy widzieli, komu zawdzięczamy obniżkę.

Miało być 2,5 proc., a wyszło 8,6 proc. Rządowe prognozy inflacyjne minęły się ostro z oczekiwaniami. W grudniu 2021 roku wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych był już gru...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 11:44
StoryEditor
Stokrotka otwiera market w nowym formacie. Sklep z własną piekarnią i kasami AI [GALERIA]
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie oferuje pieczywo wypiekane na miejscu (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Market Stokrotki w nowym formacie ma stoisko z mięsem i wędlinami z tradycyjnej lady poszerzone o nowy asortyment (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Nowy flagowy market Stokrotki wyposażono w nowoczesne lodówki (fot. Stokrotka)fot. Stokrotka
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)
Stokrotka otwiera w Lublinie market w nowym formacie (fot. Stokrotka)

Stokrotka otworzyła w Lublinie sklep w nowym flagowym formacie. Sieć handlowa stawia na rozbudowę oferty produktów świeżych, pieczywo wypiekane na miejscu oraz kasy samoobsługowe wspierane przez sztuczną inteligencję.

W artykule przeczytasz: 

  • Nowy format marketu Stokrotki otwarty w Lublinie
  • Czym się wyróżnia nowy format Stokrotki?
  • Nowy flagowy market Stokrotki ma kasy samoobsługowe ...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2025 / 15:45
StoryEditor
Biedronka coraz mocniejsza w gamingu. Sieć “odpala” nową edycję gry na platformie Roblox
Biedronka uruchomiła drugą edycję gry wideo na platformie Roblox (fot. materiały prasowe)

Po roku obecności na platformie Roblox, Biedronka najwyraźniej uznała, że w gaming warto inwestować. Dowodem na to jest druga edycja gry Biedronka Simulator, w której dużą rolę odgrywają postaci z Gangu Biedroniaków, pomagając w realizacji zadań i zdobywaniu bonusów.

Największa sieć dyskontów w Polsce chce być stale obecna w świecie wirtualnej rozrywki, w którym zagościła w październiku 2024 r., uruchomiając symulator Biedronki na p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. październik 2025 16:28