05.06.2023 / 16:09
StoryEditor

Wydrukowane dane klientów Allegro w zamówieniu z Decathlonu. Jak doszło do naruszenia RODO?

Kampania reklamowa sieci Decathlon (fot. Decathlon)
W zamówieniu ze sklepu internetowego Decathlon umieszczono, jako wypełniacz, przepuszczone przez nacinarkę kartonów dokumenty zamówień klientów Allegro. Papier był pocięty tak niefortunnie, że z łatwością odbiorca przesyłki mógł przeczytać dane. To naruszenie ogólnego rozporządzenia o danych, czyli tzw. RODO. Okazuje się, że to nie Decathlon odpowiada za wyciek danych. Wyjaśniamy dlaczego.

Jeden z użytkowników Twittera zamieścił w serwisie społecznościowym zdjęcia wypełnienia przesyłki, którą otrzymał od sklepu internetowego Decathlon.

„Przyszła paczk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 10:51
StoryEditor

Prezes UOKiK postawił zarzuty sieci Carrefour Polska! Poszło o opłatę pobieraną od kontrahentów. Już wiemy, jak Carrefour odpowiada na te oskarżenia

Tym razem sieć Carrefour znalazła się na celowniku prezesa UOKiK/zdjęcie ilustracyjne (fot. Daniel Sztork/Shutterstock)
Polski oddział sieci Carrefour może nieuczciwie wykorzystywać przewagę kontraktową wobec dostawców żywności - uważa prezes UOKiK Tomasz Chróstny. Szef urzędu antymonopolowego postawił zarzuty spółce, wskazując, że zastrzeżenia budzi "nieuzasadnione pobieranie opłat od kontrahentów za transport towarów z magazynu centralnego do sklepów sieci".

UOKiK podkreśla, że w ramach kompetencji związanych ze zwalczaniem nieuczciwego wykorzystywania przewagi kontraktowej prezes urzędu monitoruje relacje dużych sieci handlowych z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
12.09.2023 / 15:14
StoryEditor

Lidl wycofuje drukowane gazetki promocyjne. Sieć już zrezygnowała z papierowej oferty z produktami spożywczymi w największych miastach [NASZ NEWS]

Lidl powoli rezygnuje z drukowanych gazetek promocyjnych (fot. Lidl)
Przygotowywana przez Lidl Polska zamiana gazetek papierowych na ich wersje elektroniczne nadchodzi wielkimi krokami. Sieć dyskontów wyraźnie stara się zachęcić klientów do korzystania z aplikacji mobilnej, a o rychłym odejściu drukowanych ofert promocyjnych świadczą topniejące nakłady gazetek z Lidla.

Gazetki promocyjne wypierane są przez sieci handlowe przez aplikacje mobilne. Ta forma komunikacji z klientem jest nadal najskuteczniejszą formą promocji dla sieci handlowych, j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
24. wrzesień 2023 23:53