05.06.2023 / 16:09
StoryEditor

Wydrukowane dane klientów Allegro w zamówieniu z Decathlonu. Jak doszło do naruszenia RODO?

Kampania reklamowa sieci Decathlon (fot. Decathlon)
W zamówieniu ze sklepu internetowego Decathlon umieszczono, jako wypełniacz, przepuszczone przez nacinarkę kartonów dokumenty zamówień klientów Allegro. Papier był pocięty tak niefortunnie, że z łatwością odbiorca przesyłki mógł przeczytać dane. To naruszenie ogólnego rozporządzenia o danych, czyli tzw. RODO. Okazuje się, że to nie Decathlon odpowiada za wyciek danych. Wyjaśniamy dlaczego.

Jeden z użytkowników Twittera zamieścił w serwisie społecznościowym zdjęcia wypełnienia przesyłki, którą otrzymał od sklepu internetowego Decathlon.

„Przyszła paczk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29.11.2023 / 15:55
StoryEditor
Marki, które zadebiutowały od początku roku w Polsce. Sklepy stacjonarne wracają do łask
Sklepy w Westfield Mokotów w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl/MG)
Na polskim rynku handlowym od początku tego roku zadebiutowało 25 marek. Wśród nich są zarówno brandy modowe, jak i spożywcze. Z raportu Cushman & Wakefield Trends Radar wynika, że w 2023 roku odnotowano najwięcej debiutów sieci handlowych od czterech lat, a jednocześnie mniej wyjść z rynku w porównaniu do lat ubiegłych.

Marki modowe odpowiadały za 40 proc. całkowitego wolumenu wynajętej powierzchni handlowej w Europie w pierwszej połowie 2023 roku. Zawarły one łącznie 1 tys. transakcji, co stan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.11.2023 / 13:05
StoryEditor
InPost ma już 10 tys. paczkomatów we Francji i Wielkiej Brytanii. Forma stawia na rynki Europy Zachodniej
Paczkomat InPost w Birmingham (fot. Michał Kokoszkiewicz)
InPost stawia na dynamiczny rozwój swoich automatów paczkowych w Europie Zachodniej. Na Wyspach Brytyjskich dostępnych jest już 6 tys. paczkomatów, a we Francji 4 tys. Łącznie Grupa InPost działa w 9 krajach Europy, dysponując ponad 60 tys. punktów odbioru – zarówno siecią punktów PUDO, jak i automatami.

W Wielkiej Brytanii Paczkomaty dostępne są już w całym kraju, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minut spacerem do najbliższej maszyny....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. grudzień 2023 21:52