Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć ten artykuł.

30.09.2025 / 17:14
StoryEditor

Zakaz sprzedaży Pawełka, piwa bezalkoholowego, a nawet... jogurtów? Browary Polskie wyśmiewają pomysły polityków

W złożonych w Sejmie projektach ustaw kryją się niezłe kwiatki - a przynajmniej zdaniem Browarów Polskich (fot. aileenchik/Shutterstock; mat. prasowe)

Związek Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego w Polsce - Browary Polskie nie zostawia suchej nitki na pomysłach polityków Polski 2050 i Lewicy. W wydanym stanowisku otwarcie śmieje się z niektórych błędów, jakie pojawiły się w projektach ustaw, które miały dotyczyć nocnej prohibicji i reklam napojów alkoholowych.

ZPPP Browary Polskie ocenia, że kwestie dotyczące alkoholu "stały się przedmiotem zaognionego sporu politycznego, co nigdy nie służy racjonalnej legislacji". "W naszej ocenie pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 14:39
StoryEditor
Carrefour otwiera w Polsce sklep tylko dla dzieci. Czy to się opłaci?
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)

Carrefour uruchomi w Krakowie sklep przeznaczony wyłącznie dla dzieci. Placówka będzie przypominała regularną placówkę sieci, tyle że w wersji pomniejszonej w skali 1:2, by dostosować wyposażenie do wzrostu najmłodszych.

Nietypowy sklep Carrefour ruszy w Krakowie w sobotę 4 października. Punkt wyposażono w kasy, ladę tradycyjną oraz regały z produktami, lecz zakupów nie będzie mógł tam zrobić ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 09:42
StoryEditor
Lisek sabotuje Biedronkę. Nietypowa akcja przed dyskontami, platforma q-commerce reklamuje się na… ziemi

Platforma Lisek w nietypowy sposób stara się przejąć klientów Biedronek. Przed niektórymi sklepami pojawiły się nietypowe grafiki.

Na ziemi w pobliżu wejść dyskontów sieci Biedronka pojawiły się osobliwe napisy namalowane farbą. W każdym z nich reklamowany jest Lisek, jako dostawca produktów spożywczych w 1...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. wrzesień 2025 18:24